نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گزینه جدید پرسپولیس قرارداد دارد/ بازیکن مدنظر گل محمدی باید به گل گهر سیرجان برگردد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس نمی‌تواند احمد زنده روح را به صورت رایگان جذب کند و اگر این بازیکن را می‌خواهد باید با گل گهر سیرجان مذاکره کند چون زنده روح با سیرجانی ها قرارداد دارد.

از صبح امروز این خبر در فضای رسانه ای پیچید که سرخ ها می‌خواهند احمد زنده روح را جانشین رضا اسدی کنند و این خبر حتی به رسانه های رسمی‌هم رسید.

پرسپولیسی ها مدعی شدند احمد زنده روح باتوجه به اینکه پدرش رزمنده بوده، با کسری خدمت مواجه شده و ده روز دیگر دوران خدمت او به پایان می‌رسد و می‌توانند جذبش کنند.

با این حال از کرمان خبر رسید احمد زنده روح که ابتدای لیگ بیستم از گل گهر سیرجان راهی فجرسپاسی شد تا دوران خدمتش را سپری کند، پس از پایان دوران خدمتش باید به گل گهر برگردد چرا که با این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد. طبق قانون وقتی بازیکنی از تیمی‌برای دوران خدمت سربازی راهی تیم دیگری می‌شود، قراردادش پابرجا می‌ماند و پس از پایان سربازی باید به تعهد خود نسبت به آن قرارداد عمل کند.

احمد زنده روح فرزند جواد، در تاریخ ۸ مهرماه سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی‌قرارداد خود با گل گهر سیرجان را در هیات فوتبال کرمان ثبت کرده و به همین دلیل بعد از اینکه خدمتش ده روز دیگر به پایان رسید، باید به گل گهر سیرجان برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقا یحیی بسه بابا گدایی بسه چرا انقد از این تیم و آن تیم بازیکن میاری پرسپولیس همش کارت شده زوم کنی رو بازیکنیای تمام تیمای لیگ و هرکدام از نظر خودت خوبن را با قیمت گزافی بیاری پرسپولیس آخه تا کی مگه پرسپولیس تیمهای پایه و جوانان نداره چرا از محصول خود پرسپولیس بازیکن پرورش نمیدی رامین که بهترین بازیکن بود و پرسپولیسیه با وفا بود را تمدید نکردی ردش کردی رفت بعد میری از کل تیمای لیگ بازیکن میاری برای پرسپولیس این پرسپولیسی که ساختی لطفی نداره حالا خدا را شکر ششباز زاده و زکی پور نشد که بیان والا پرسپولیس کلا منحل میشد پرسپولیس باید از خودش بازیکن پرورش شده و محصول خودش داشته باشه اون موقع قهرمانی ارزش داره حتی ی برد تیم کلی ارزش داره چه برسه به قهرمان شدن ولی این پرسپولیس با بازیکنای اسم دار تیمهای دیگه قهرمان بشه زیاد مزه نمیده پرسپولیس فقط اون تیمی که با چارتا بازیکن گمنام شروع کرد و 5 سال متوالی قهرمان شد اونم با افتخار ولی الان یحیی داره با اسمها بازی میکنه اصلا اعتقادی به بازیکن گمنام نداره البت شاید هنر نداره بازیکن خوب پرورش بده بخاطر همینه دنبال اسم دار میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی