نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| هواداران استقلال غافاگیر شدند/ مهاجم خبرساز استقلال نظر همه را جلب کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق استقلال در بازگشت به جمع آبی‌ها حضور پررنگی در تمرینات این تیم داشته است.

امین قاسمی‌نژاد که در فصل گذشته با سر و صدای زیاد و به عنوان بمب نقل و انتقالات به تیم استقلال پیوست عملکرد خوبی نداشت و با نظر فرهاد مجیدی بصورت قرضی از جمع آبی‌ها جدا شد و به تیم گل‌گهر رفت اما این مهاجم در تیم قلعه‌نویی هم فصل موفقی نداشت. اما قاسمی‌نژاد با توجه به اینکه پس از پایان فصل به استقلال بازگشته است انگیزه‌های فراوانی برای فصل پیش رو دارد بطوریکه با حضور در نخستین تمرین فصل استقلالِ تحت هدایت ساپینتو، هواداران این تیم را غافلگیر کرد.

قاسمی‌نژاد که مانند آرش رضاوند با پایان مدت قرارداد قرضی‌اش در نخستین تمرین استقلال ۱۴۰۱ شرکت کرده است برخلاف رضاوند که با لباس شخصی در تمرین حاضر شد، پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد تا این طور به نظر برسد که او فعلا برنامه‌اش حضور در جمع استقلالی‌هاست.

بازیکنی که کش و قوس‌های زیاد پیوستنش به استقلال، علاقه دوچندان هواداران به او را در پی داشت، امیدوار است تا بتواند نظر مثبت ساپینتو را جلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • انسان باشیم IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال فرمودند وریا غفوری به خاطر سن و سالش از لیست استقلال خارج شد امین قاسمی نژاد یک سال از وریا بزرگتر است و ۳۶ ساله متولد ۱۳۶۵ با سابقه نیم فصل بازی در استقلال !!!!!!
  • آبی دل IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اگر از قاسمی نژاد در پست اصلیش که تو شهرخودرو بازی میکرد بازی بگیرند یعنی پشت مهاجما قطعاً جواب میده چون مجیدی اونو وینگر میگذاشت جواب نداد اگر به لطف مدیریت قرار نیست بازیساز جذب کنیم باید از قاسمی نژاد در همون پست بازی بگیرند چون سیستم مجیدی طوری بود که بازیساز رو حذف کرده بود با دو و حتی 3هافبک دفاعی بازی میکرد برا همین کم موقعیت به تیمهای دیگه میدادیم ولی امسال دیگه سیستم مجیدی نیست و بهترین گزینه بعداز شکست در جذب صادقی آذرباد دومین پاسور لیگ بود ما حتی جای دانشگر و غفوری هم برای کمک به حردانی کسیرو جذب نکردیم تیکدری بود که گزینه مجیدی هم بود بهرحال وقتی مومنی و مظلومی به عنوان مشاورای فنی هیئت مدیره دارن از یک لنگی برای تیم بستن فرمان میگیرن انتظار بهتراز این هم نمیشه داشت امسال قهرمانی که هیچ سهمیه هم نمیگیریم تمرینا دوهفته دیرتر شروع شد مربی هنوز اسم وپست بازیکن رو نمیدونه کمک مربی امروز اضافه شد خداکنه فاجعه بار نیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی