نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مهدی طارمی با زبان روزه برای پورتو بازی کرد/ فوتبالیست‌ها هم دیندار هستند و هم بچه مسلمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: فوتبالیست همگی بچه مسلمان و دیندار هستند.

مرتضی کرمانی مقدم با بیان این حرف ادامه می‌دهد: متأسفانه یک آقایی حرف‌هایی در خصوص بازیکنان فوتبال زده که اصلا صحت ندارد و قشنگ هم نیست. فوتبالیست‌ها همگی از خانواده‌های مذهبی بوده، بچه مسلمان و دیندار هستند.

او به مهدی طارمی اشاره می‌کند و می‌گوید: من یک مثال ساده می‌زنم. فصل گذشته مهدی طارمی به واقع نمونه‌ای کامل از یک ورزشکار مسلمان بود که در سخت‌ترین شرایط تلاش می‌کند اعتقاداتش را حفظ کند. او از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمام بازی‌های تیم باشگاهی‌اش پورتو با زبان روزه به میدان رفت که این جای تحسین دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: آقایان باید بدانند در جریان پیروزی پورتو مقابل تیم اسپورتینگ که مهدی طارمی درمیدان بازی حضور داشت، روزه بود و حوالی دقیقه ۲۰ از تدارکات تیم پورتو درخواست کرد چیزی برایش بیاورند تا افطار کند. صحنه‌ای که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها نیز قرار گرفت اما ظاهرا این آقا چیزی در این مورد نمی‌داند.

کرمانی مقدم همچنین یادآور می‌شود: فوتبالیست‌ها نه پول مفت می‌گیرند و نه تا خرخره می‌خورند. تعداد کمی‌فوتبالیست قراردادهای خوب می‌بندند و اغلب بچه‌ها درآمد معقولی دارند. متأسفانه برخی‌ها می‌خواهند به جامعه القا کنند بازیکنان فوتبال پول مفت می‌گیرند درحالی که این طور نیست. امیدوارم دوستان در صحبت‌های خود دقت کنند و هر حرفی را بر زبان نیاورند.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ درخصوص شرایط این تیم نیز می‌گوید: پرسپولیس یارگیری خوبی داشته اما در برخی پُست‌ها هنوز یحیی با کمبود بازیکن مواجه است. البته آقای رضا درویش انصافا خیلی در فصل نقل و انتقالات زحمت کشیده و به نوعی می‌توان گفت ستاره‌ها را از چنگ رقیبان درآورد و حالا شاید مهم ترین خرید می‌تواند در خط حمله باشد. شاید دیگر مهاجمی‌مثل فرشاد پیوس در فوتبال ایران متولد نشود اما به هر حال تیمی‌مدعی مثل پرسپولیس فروارد بزرگ، ششدانگ و گلزن می‌خواهد. مهاجم یا بازیکن معمولی به درد این تیم نمی‌خورد.

کرمانی مقدم که زمانی مربی مهدی عبدی بوده است درخصوص ماندن این مهاجم در پرسپولیس نیز خاطرنشان می‌کند: مهدی تصمیم خوبی گرفت که ماند. من در مصاحبه قبلی هم گفتم که او باید بماند، آقای گل شود و بعد از ایران برود. برای خودش هم بهتر است به عنوان آقای گل فوتبال ایران به اروپا برود. مهدی عبدی مهاجم مستعد و گلزنی است و باید این فصل خودش را بیشتر نشان بدهد و امیدوارم بتواند جور خط حمله پرسپولیس را بکشد. او توانش را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی