نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
واکنش جالب کلوپ به بایرنی شدن ستاره لیورپول/ خیلی تمیز رفت!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول درباره انتقال مهاجم تیمش به بایرن مونیخ صحبت کرد و او را بازیکنی استثنایی و انسانی خوب توصیف کرد.

سادیو مانه در ازای ۳۲ میلیون یورو به اضافه پاداش، از لیورپول به بایرن مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا، رفت. یورگن کلوپ گفت: «من روشی که اتفاق افتاد را دوست داشتم. این نقل و انتقال خیلی تمیز و عادلانه رخ داد. سادیو مانه یک چالش جدید می‌خواست، پیدا کردن یک باشگاه جدید برای او در اولویت بود. مذاکره با این بازیکن هرگز آسان نبود چون خودش دوست داشت به تیم دیگری برود.»

کلوپ از بازیکن سابق خود که با او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها، سوپرجام اروپا، لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و جام اتحادیه انگلیس شد، تمجید کرد و گفت: «مانه بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی در کلاس جهانی است. مانه یکی از بهترین مهاجمان تمام دوران لیگ برتر است و همچنین یک انسان فوق‌العاده نیز است. ما فصل بسیار خوبی داشتیم هر چند که پایان خوشحال‌کننده‌ای را تجربه نکردیم و نتوانستیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم، البته از عملکرد تیم در کل راضی بودیم و اکنون هم خوشحالم که دوباره برگشته‌ایم تا تمرینات را آغاز کنیم.»

سرمربی لیورپول در ادامه فاش کرد در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید خانواده‌اش تحت تأثیر مشکلات بزرگ اطراف ورزشگاه دوفرانس قرار گرفتند. سرمربی سابق ماینتس و دورتموند بوندس‌لیگا گفت: «من فقط چند نفر را دیدم که خوش شانس بودند و مشکلی در این دیدار نداشتند. هر کس دیگری که ملاقات کردم از جمله خانواده‌ام مشکلات بزرگی داشتند.»

یورگن کلوپ در فصلی که گذشت با لیورپول نتایج خوبی کسب کرد و با این تیم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره را به دست آورد.

واکنش جالب کلوپ به بایرنی شدن ستاره لیورپول/ خیلی تمیز رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی