سکوت مشکوک در مقابل یک اتهام؛ آلتِ دست جریان دلالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این حجم از بی تفاوتی آن هم نسبت شایعات پیرامون تیم ملی و سرمربی‌اش شک برانگیز است. 

آرش محمدی؛ سعید مدنی، مدیرمسئول کیهان ورزشی صاف رفت سر اصل مطلب و گفت: لیست تیم ملی، ارنج و حتی تعویض‌ها را دلال‌ها به اسکوچیچ می‌دهند. او بی‌اراده و آلتِ دست جریان دلالی است.

ادعاهایی از این دست را مخالفان و منتقدان اسکوچیچ ماههاست مطرح می‌کنند اما سعید مدنی برای اولین بار رک و بی پرده در پخش زنده تلویزیونی آن را بیان کرد.

حالا سئوال اینجاست اگر ادعاهای مدنی و دیگر منتقدان سرمربی تیم ملی صحت ندارد چرا در فدراسیون به کسی برنمی‌خورد؟ چرا هیچ مسئولی رگ گردنش ورم نمی‌کند که اصلاً این اتهامات به سرمربی ما نمی‌چسبد...؟!

این حجم از بی تفاوتی آن هم نسبت شایعات پیرامون تیم ملی و سرمربی اش شک برانگیز است.

آخر چطور می‌شود به عنوان متولی فوتبال این مملکت در برابر حجم عجیب اتهامات و اعتراضات سکوت کرد؟

آن هم در شرایطی که ماجرا چندان مافیایی و پیچیده هم نیست. یک سر ماجرا چند دلالند و یک سر دیگر یک رسانه‌ای سرشناس. خیلی راحت می‌شود ادعاهای مطرح شده را راستی آزمایی کرد. اگر دروغ است یکبار برای همیشه مقابل اتهامات باقدرت ایستادگی کنید اگر هم دروغ نبود که وامصیبتا!!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پدرام CA ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    شما صحبتهای این اقا روشنیدی؟ این اقا حتی بک نظم فکری درست نداره. یعنی این توان رو نداره که 5 ثانیه صحبت کنه و دچارتناقض نشه. در همون فرمایشات کوتاه 4 بار دچار نتاقض شد کار خوبی کردن جوابش رو ندادند جون خودش دائم جواب خودش رو میداد.میگفت رکورد سریعترین صعود اسیا به جام و زدن بخرین در ختنه و به توپ بستی عراق با ارنچ و تعویضهای یک دلال انجام شده. پس حقیقتا اون دلال از کیروش و قطبی و همه مربیهای ماباید توانمند تر باشه و....
    • وحید IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      چون طرف نظم فکری درستی نداره یعنی اسکوچیچ دلالی نکرده؟! این بابا نوشته چرا کسی جواب این همه اتهام رو نمی‌ده. خب معلومه یه جای کار میلنگه!
    • پدرام CA ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      شما حرفهای کسی رو که خودش رو نقض میکنه میتونی قبول کنی؟
  • سعید IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    حرف حق رو گفته؛ فدراسیون هم از همه چی خبر داره اما انگار زور دلال‌ها از همه اینها بیشتره
  • جمشید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    دانیال اسماعیلی فر دیگه تمام موضوع رو روشن کرد..... گفت اگه من بارسلونا هم بازی کنم فایده نداره تا وقتی که توی یه تیم خاص بازی نکنم که به سلیقه مربی تیم ملی نزدیک نباشه دقیقا بوی دلالی میاد از این گفته
  • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    گویا فراموش کردید میرشاد ماجدی وارث و نایب برحق خوبان عالمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی