نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مقصر شناسایی شد/ چرا لواندوفسکی هنوز به بارسلونا نرفته است؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی و مدیر برنامه‌اش معتقدند که اولی هوینس دلیل اصلی موضع سخت بایرن مونیخ برای جدا نشدن این ستاره لهستانی است.

روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ فصل درخشان در بایرن مونیخ، در فاصله یک سال تا پایان قراردادش به دنبال جدایی از باواریایی‌هاست و مایل است تا سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای‌اش را در بارسلونا سپری کند. اما در حالی که باشگاه کاتالانی آماده است تا برای این مهاجم ۳۴ ساله ۴۵ میلیون یورو بپردازد، بایرنی‌ها مبلغ بیشتری می‌خواهند و همین این انتقال را به بن‌بست کشانده است.

در این بین نشریه بیلد ادعا کرد که لواندوفسکی تصور می‌کند کسی که این موضع تند باشگاه را هدایت می‌کند، اولی هوینس، رئیس سابق این باشگاه است که همچنان در کمیته تصمیم‌گیری باشگاه حضور دارد.

در واقع حسن صالی‌حمیدزیچ، مدیرورزشی و اولیور کان، نایب‌رئیس باشگاه، موضوع منعطف‌تری در مورد انتقال لواندوفسکی دارند اما هوینس که نفوذ زیادی روی صالی‌حمیدزیچ دارد، نمی‌خواهد اجازه بدهد که لواندوفسکی به راحتی راهی نوکمپ شود.

لواندوفسکی در همه سال‌های حضورش در بایرن بهترین گلزن این باشگاه بوده و به همین دلیل رفتار این باشگاه با خودش را نامحترمانه و از سر ناسپاسی می‌داند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی