نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آرش میراسماعیلی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون جودو گفت: به عنوان یک آدم عادی و فردی که هوادار فوتبال هم هستم و فوتبال را دوست دارم، دوست دارم سرمربی تیم ملی ما ایرانی باشد.

آرش میراسماعیلی در مورد دلیل حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال همزمان با انجام ثبت‌نام انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: این موضوع خیلی ناگهانی شد با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار داشتم و به همین دلیل به فدراسیون فوتبال آمدم. در ساختمان فدراسیون درویش، حسن کامرانی‌فر و سایر دوستان را دیدم و واقعاً تصور نمی‌کردم امروز آخرین روز ثبت‌نام انتخابات فدراسیون است. برای افرادی که در ساختمان فدراسیون مشغول ثبت‌نام بودند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فوتبال ایران به سرانجام برسد.

وی افزود: همه مردم ایران استرس جام جهانی را دارند ما هم این استرس را داریم امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی قطر نتیجه خوبی بگیرد هرچند باید انتظارات از این تیم به حق باشند زیرا حریفان ما خیلی سرسخت‌ و قوی هستند. با این وجود امیدوارم تیم ملی خیلی خوب نتیجه بگیرد. هر چند من جودوکار هستم اما نزدیک به جام جهانی که می‌شویم عرق فوتبالی‌مان بالا می‌رود.

رئیس فدراسیون جودو در مورد اینکه اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود برای تیم ملی سرمربی ایرانی انتخاب می‌کرد یا خارجی توضیح داد: این نفرین را در حق من نکنید (با خنده) واقعاً ریاست فدراسیون فوتبال کار بسیار سختی است زیرا همه مردم انتظار دارند و توقعات بالا است. فوتبال هواداران بسیار زیادی در داخل ایران دارد اما فردی هم که رئیس این فدراسیون می‌شود کار سختی دارد.

میراسماعیلی ادامه داد: به عنوان یک آدم عادی و فردی که هوادار فوتبال هم هستم و فوتبال را دوست دارم، دوست دارم سرمربی تیم ملی ما ایرانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی