نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رقیب من حتماً بازیکن خوبی است که آقا یحیی پسندیده است/ دیگر نمی‌خواهم اتفاقات فصل گذشته برایم تکرار شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حامد پاکدل با تمجید از شرایط سرخپوشان و تمرینات این تیم می‌گوید: انگیزه قهرمانی و جام گرفتن همیشه در پرسپولیس وجود دارد.

این روزها تمرینات سرخپوشان تهرانی با جدیت خاصی زیر نظر یحیی گل محمدی دنبال می‌شود. پرسپولیس پس از نساجی مازندران، زودتر از همه تیم‌ها استارت تمرینات خود برای لیگ بیست و دوم را زد تا ناکامی‌فصل گذشته در کسب عنوان قهرمانی را جبران کند.

شاگردان یحیی گل محمدی یک بازی دوستانه نیز برابر تیم امیدهای خود برگزار کردند که در نهایت با برتری ۳ بر یک به پایان رسید. زننده اولین گل پیش فصل پرسپولیس هم کسی نبود مگر؛ حامد پاکدل.

مهاجم لرستانی پرسپولیس که فصل گذشته هم شروع خوبی داشت و از همان ابتدا مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد اما در ادامه مصدومیت و ... اجازه نداد به اهداف خودش در این تیم برسد. حالا حامد پاکدل از اهداف بلند بالای خودش در فصل آینده با ما حرف می‌زند؛

اولین گل پرسپولیس در بازی‌های دوستانه پیش فصل را تو زدی. توضیحی در خصوص بازی دوستانه با تیم امید می‌دهی؟

ما در حال حاضر تمرینات خوب و پرفشاری داریم و اولین دیدار دوستانه هم برابر تیم امید پرسپولیس برگزار شد. موضوع خاصی نبود و امیدوارم در فصل جدید بدشانسی سراغم نیاید.

چه طور؟

چه طور بگویم؟ من فصل گذشته را هم با انگیزه زیادی استارت زدم. می‌خواستم عملکرد خوبی داشته باشم و در همان اولین بازی برابر فولاد خوزستان هم موفق به گلزنی شدم اما مصدومیت نا به هنگام خیلی اذیتم کرد.

درست است، اتفاقا نیم فصل دوم هم شروع خوبی داشتی اما در تمرین پیش از مسابقه مصدوم شدی و...؟

دیگر نمی‌خواهم اتفاقات فصل گذشته برایم تکرار شود. البته مصدومیت در فوتبال حرفه ای امری طبیعی است اما دیگر دوست ندارم تکرار شود.

فکر می‌کنی در فصل آینده به تو فرصت بیشتری برسد؟

نمی‌دانم امسال قرار است چقدر بازی کنم؟ پرسپولیس تیم بزرگی است و تمام تلاشم این است که بتوانم جای ثابتی در ترکیب تیم خودم به دست آورم. هیچ چیز در پرسپولیس به شما داده نمی‌شود، بلکه شما برای به دست آوردن آن باید تلاش کنید. این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسانی در ترکیب ثابت قرار گیرند. وظیفه من هم فقط و فقط خوب تمرین کردن است.

از شنیدن انتقاداتی که از عملکرد خط حمله پرسپولیس در فصل گذشته می‌شود که ناراحت نمی‌شوی؟

چرا ناراحت؟ انتقاد سازنده کمک هم می‌کند اما من واقعا فصل گذشته شرایط عادی نداشتم و همین که گل می‌زدم و می‌خواستم اوج بگیرم درگیر مصدومیت می‌شدم. از آن گذشته در پرسپولیس همه توقع دارند شما ۱۰۰ درصد باشید چون این تیم بزرگ ترین و پرطرفدارترین تیم ایران است. امیدوارم در فصل جدید جبران کنیم.

رقیب من حتما بازیکن خوبی است که آقا یحیی پسندیده است/ دیگر نمی خواهم اتفاقات فصل گذشته برایم تکرار شود

بحث خرید مهاجم خارجی هم مرتب تکرار می‌شود. به احتمال زیاد رقیب جدید تو یک برزیلی به اسم کاسیانو است. نظری نداری؟

آقا یحیی به عنوان یک مربی موفق و با تجربه همه چیز را زیر نظر دارد و سعی می‌کند بهترین نفرات را برای تقویت پرسپولیس جذب کند. کاسیانو هم حتما مهاجم خوبی است که سرمربی تیم پسندیده است و امیدوارم بیاید و به تیم کمک کند. هر کسی که به پرسپولیس بیاید و به ما کمک کند برای من نوعی ارزشمند است ضمن آن که خودم از رقابت لذت می‌برم. اگر رقابتی وجود نداشته باشد شما پیشرفت نمی‌کنید. این رقابت در همه عرصه‌ها وجوددارد. از کنکور بگیرید تا کاسبی و بازار و در زندگی همه مردم این رقابت است که به شما کمک می‌کند رو به جلو حرکت کنید. در فوتبال و ورزش که اصل و اساس آن رقابت است. شما با تیم رقیب، بازیکن حریف، هم پستی درون تیم خودی و حتی با دیروز و پریروز خود رقابت می‌کنید تا هر روز بهتر از دیروز شوید. این ماهیت ورزش و زندگی است.

فکر می‌کنی پرسپولیس در فصل جدید نتایجی بهتر از فصل گذشته بگیرد و قهرمان شود؟

چرا که نه؟ کاملا آماده هستیم تا بازی‌های لیگا را قدرتمندانه آغاز کنیم. پرسپولیس همیشه دنبال قهرمانی است و این فصل ما انگیزه‌های زیادی داریم تا فصل گذشته را جبران کنیم. امیدوارم هواداران دوست داشتنی و با معرفت پرسپولیس در این راه از ما حمایت کنند تا فصلی زیبا و به یادماندنی را در کنار هم خلق کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ= مکتب عبده IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    ازقیافش معلومه چه ادمیه
    • هادی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      بدبخت فلک زده کیسه کش پاشو تو زندگیت امیدوارم بخوری که به قیافه کسی توهین نکنی برا خدا کاری نداره که از صورتت هیچی برات نذاره کیسه کشانی که از حقارت وحسادت میسوزید
  • امیر سرخ IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    عشقی پسر و این علاقه به پرسپولیس رو نشون دادی. امیدواریم به حقت برسی و در ارتش سرخ بدرخشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی