نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پشت پرده برکناری شبانه رئیس سازمان لیگ/ ائتلاف دردسرساز با مدیر جنجالی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال شب گذشته و بعد از پایان ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه در حکمی رای به برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ داد.

صدور این حکم کمی عجیب بود به این خاطر که به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیات رییسه زمان زیادی باقی نمانده است و ماجدی می توانست کمی صبر کند تا با برگزاری انتخابات رییس جدید در مورد ریاست سازمان لیگ تصمیم گیری کند. اما به هر صورت او شب گذشته از جانشین حیدر بهاروند در این سمت رونمایی کرد و او کسی نیست جز کشوری مدیر عامل پیشین باشگاه صبای قم و دبیر سازمان لیگ.

دلیل برکناری حیدر بهاروند چه بود؟ او ۴۸ ساعت قبل در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد و از ماجدی و قنبرزاده به عنوان نواب خود یا کرد اما فدراسیون فوتبال خیلی زود این خبر را تکذیب کرد و این موجب شد تا حیدر بهاروند ثبت نام خود را پس بگیرد. به نظر می رسد برکناری حیدر بهاروند بی ربط با این مصاحبه شب گذشته او نباشد که گفت: « من اسامی نامزدها را دیدم و به نظر من در بین این نامزدها مهدی تاج بهترین گزینه برای اداره فدراسیون فوتبال است. او می‌تواند به خوبی فدراسیون را اداره کند و به ساحل آرامش برساند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آرش IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    یعنی بعد از اون همه گنده کاری که تاج و دوستان بسر این فوتبال دراوردن این ادم روش میشه بیاد و کاندید ریاست فدراسیون بشه
    • کاوه IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      این تاج اول باید بره دادگاه پول ویلموث را پرداخت بکنه بعد دوباره بید و ادعای ریاست بکنه
  • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    بازم هم پای یک کیسه کش وسط است.اون از زیر آب زدن رئیس فدراسیون.اینم از زدن سر مربی تیم ملی و بهاروند تا بهر طریقی بتونه رئیس فدراسیون بشه.این است مکتب کیسه زیر آب زنی و خیانت وحسادت
    • 4444 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      برعکس گفتی برای بر هم زدن اعصاب و روان فوتبالیستها و جعلها و پولهای یامفت همیشه پای یه لنگی در میانه طرف اینهمه بدبختی سر فوتبال کشور آورده خجالت نکشیده اومده ثبت نام کرده برای ریاست فدراسیون فوتبال بابابا مسعود دست به یکی کردند کل فوتبال رو تو پنج شش سال نابود کردند الان هم که با تقلب و به قول شما زیر آب زنی میخواند دوباره برگردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی