نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بابت دوپینگ این ورزشکار متاسفم/ او از مضرات استفاده از مواد نیروزا آگاهی کامل داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ وزنه بردار این تیم در هفته پایانی فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور ابراز تاسف کرد.

فراز رامهرمزی با ابراز تاسف از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ رحمان اورامه وزنه بردار این تیم بیان کرد: از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم، اورامه از جمله وزنه برداران باتجربه ما بود و از مضرات استفاده از مواد نیروزا به خوبی آگاه بود. او به درخواست خودش در هفته پایانی لیگ برای تیم ملی حفاری اهواز وزنه زد و ما قراردادی با او منعقد نکرده بودیم. کیا قدمی دیگر وزنه برداری که آزمایش دوپینگش مثبت اعلام شده است نیز عضو تیم فولادین ذوب آمل بود و او نیز جزو وزنه برداران با تجربه کشورمان به شمار می رفت.

او در باره چگونگی حضور تیم ملی حفاری اهواز در فصل آینده لیگ های ایران گفت: حضور این تیم در فصل آینده لیگ جوانان از هم اکنون مسجل است ولی تا زمانی که وضعیت بودجه اختصاص یافته به وزنه برداری از سوی هیات مدیره باشگاه مشخص نشود در باره حضور این تیم در لیگ بزرگسالان نمی توانم ابراز نظر کنم. بی شک در صورتی که بودجه مناسبی در اختیار کادر فنی قرار گیرد تیمی را نیز روانه لیگ خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز به عقد قرارداد با شماری از وزنه برداران جوان خوزستانی برای عضویت در این تیم اشاره کرد: با شماری از جوان و جویای نام خوزستانی که در سال های آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید قرارداد بسته ایم و پس از بازگشت تیم ملی جوانان از رقابتهای آسیایی ازبکستان، با تعدادی دیگر از آنها وارد مذاکره خواهیم شد. افرادی همچون کشتکار و اسفندیار که قصد داریم آنان را به خدمت بگیریم.

او درباره امکان عدم تیمداری باشگاه فولاد خوزستان در فصل آینده لیگ نیز گفت: من نیز خبرهای بدی مبنی برعدم حضور این تیم در فصل آینده لیگ شنیده ام، فولاد خوزستان در دو فصلی که تیمداری کرد ضمن کسب نتایج خوب، شماری از وزنه برداران بومی خوزستان را نیز به خدمت گرفته بود. مطمئنا در صورتی که فولاد خوزستان و یا هر باشگاه دیگری از سرمایه گذاری در رشته وزنه برداری خودداری کند ضربه ای به این رشته ورزشی وارد خواهد شد. البته شنیده ام که تیم مناطق نفت خیز جنوب اعلام آمادگی کرده ولی از چگونگی حضورش اطلاعی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی