حمایت قاطعانه دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی از اسکوچیچ؛ خوشحالم هنوز به طور کامل برکنار نشده است/ او باید به جام جهانی برود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: طبق آنچه کامرانی‌فر گفت هنوز برکناری قطعی اسکوچیچ نشده است. شنیده‌ام که امروز تصمیم می‌گیرند.

مهدی رحمتی سرمربی آلومینوم اراک و دروازه‌بان اسبق تیم ملی که در دوران کارلوس کی روش از تیم ملی ایران کنار گذاشته شد، درباره وقایع اخیر تیم ملی توضیحات زیر را ارائه داد:

*نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و فقط می‌خواهم فوتبالی صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و دم از برخی چیزها می‌زنیم. اسکوچیچ در شرایطی که شاید کمتر کسی می‌توانست این سمت را قبول کرده و مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد آن هم در وضعیتی که شاید با یک مساوی هم از جام جهانی حذف می‌شدیم، این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و به کمک بچه‌های تیم ملی این کار بزرگ را انجام داد.

*در فوتبال ما در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقاتی می‌افتد. تمام عزیزانی که در حوزه فوتبال کار می‌کنند طبق منافع خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم. به کسی که در بخش مهمی از صعود به جام جهانی نقش داشته است باید اجازه بدهیم در ادامه راه هم کارش را انجام بدهد. به صحبت دیگران کاری ندارم. اگر کی‌روش می‌آمد و در آن برهه مسئولیت تیم ملی را قبول می‌کرد نیز این حرف را می‌زدم و می‌گفتم حقش است با این تیم به جام جهانی برود. باید شرایط را برای اسکوچیچ فراهم کرده و اردوهای آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی فراهم کنیم. باید داده‌ای به عنوان ابزار به اسکوچیچ بدهیم و سپس از او توقع نتیجه گیری داشته باشیم.

حمایت قاطعانه دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی از اسکوچیچ/ خوشحالم هنوز به طور کامل برکنار نشده است/ او باید به جام جهانی برود

*شرایط اردوی نصفه و نیمه قطر را در هوای خیلی گرم و شرجی دیدید. بازیکنان بعد از یک سال خسته کننده و طاقت‌ فرسای در لیگ‌های اروپایی و داخلی به آن هوا و شرایط آمدند. شرایط را برای اسکوچیچ فراهم نکردیم و نظر شخصی من این است که حق دارد با تیم ملی به جام جهانی برود.

*طبق آنچه کامرانی‌فر گفت هنوز برکناری قطعی اسکوچیچ نشده است. شنیده‌ام که امروز تصمیم می‌گیرند.

*درمورد اظهارات شب گذشته سردار آزمون که نشان می‌دهد بازیکنان تیم ملی اختلاف زیادی دارند، باید بگویم در سال‌هایی که ما بودیم نیز این بحث‌ها و صحبت‌ها بود اما سعی می‌کردیم کمتر به این مسائل بپردازیم و بیشتر هدف‌مان بازی کردن و موفقیت تیم ملی باشد. با خیلی از بچه‌های فعلی تیم ملی ارتباط دارم و دوست صمیمی هستیم. به عنوان یک برادر از آنها می‌خواهم تمرکزشان روی کار فنی و فوتبال‌شان باشد. اجازه بدهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند زیرا باید تمرکز بازیکن فقط روی فوتبالش باشد. به عنوان دوست و برادر از آنها می‌خواهم تا پای جان برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هرچه دارند بگذارند تا بتوانیم در جام جهانی نتایج در خور شان فوتبال ایران را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یزدان US ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    درود بر تو رحمتی که حرف حق رو میزنی. جالبه طرفداران استقلال تا دیروز نکونام و قلعه نوعیی رو برای سرمربی گری استقلال قبول نداشتند. حالا میگن برای تیم ملی خوبن. بشناسید ذات خراب این ها رو دوستان.
    • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      آفرین آقا مهدی.کاری با استقلال و پرسپولیس ندارم.الآن فقط اسکوچیچ. هرچند تو چند بازی آخر ترکیب تیم رو خوب نمیچید.مثلا گذاشتن عابدزاده توی دروازه یا نورافکن دفاع وسط به نظر من اشتباه بود.به عنوان یه استقلالی ميگم بیرانوند در حال حاضر باید دروازه بایسته.
  • صن صن IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    بعنوان یه فوتبال دوست و علاقه به تیم پرسپولیس هرگونه مرام و گفتار روشنفکرانه و منطقی را تحسین میکنم. حرف های آقای رحمتی هم بسار دلنشین و قابل تقدیر هستش.
  • استقلای IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    درود به شرفت آقا سید دوست داشتنی استقلالی محبوب معرف و قدرشناسی همیشه خاصیت ایرانیها بوده و خدا را شکر خنوز آدمهای با معرفت کم نیستند
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    عقاب اسبا کیه سیدمهدی رحمتیه
  • پدرام CA ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    دو سه تا مرد تو این روزها من دیدم یکی بیرانوند که مربی رو که نیمکت نشینش کرده بود حمایت کردبعد هم رحمتی و علی منصور و عنابتی. اگه پیشکسوتهای پرسپولیس ار اسکوحمایت کنند کاری نکرده اند چون براشون هزینه نداره. ولی پیشکسوتهای استقلال با علم به اینکه میدونن هوادارهای استقلال از مربیهای کروات دل خوشی ندارند و اسکو رو نمیخوان باز اون چیزی که فکر میکردند درسته گفتند. دمشون گرم
  • پرویز IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    ما که میدونیم اگه کیروش هم بود همین حرف رو میزدی!!!!! میگفتی باید کیروش بمونه و به دعوت نکردن من ادامه بده!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی