آیا تاج از اننتخابات فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود؟/ پاسخ فدراسیون در خصوص منع قانونی رئیس سابق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شده اند.

زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رییسه به پایان رسیده است و ۶ مدیر برای احراز صندلی ریاست فدراسیون نامزد شده اند که عبارتند از مهدی تاج، میرشاد ماجدی، عزیز الله محمدی، محمد آخوندی، امیر رضا واعظی آشتیانی و علیرضا اسدی. 

گفته می شود امیر رضا واعظی آشتیانی - علیرضا اسدی و محمد آخوندی زمان ثبت نام امضای ۵ عضو مجمع عمومی را به کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال ارایه نداده اند و طبیعتا شانس تایید صلاحیت را از دست خواهند داد. یکی از شروط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید ۵ عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است.  در این صورت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال سه نامزد خواهد داشت. مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی. حضور مهدی تاج و تایید او از سوی کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم در هاله ای از ابهام قرار دارد به این خاطر که او پیش تر سه بار برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین راهیابی به جمع اعضای هیئت رییسه نامزد شده است و طبق قانون برای بار چهارم نمی تواند این کار را انجام دهد. 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا حضور مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باطل می شود یا نه؟ گفت: در این باره کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است و تازه بعد از هر تصمیمی از سوی این کمیته نامزدها حق اعتراض خواهند داشت و در  نهایت کمیته استیناف در این باره تصمیم خواهد گرفت. فعلا از بین ۶ نامزدی که برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند نامزدی هیچ کس منتفی نشده است. از جمله مهدی تاج. بزودی کمیته بدوی مدارک ۶ نامزد را بررسی و اسامی کسانی که برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت شده اند را اعلام خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    رئیس جدید فدراسیون اخوندیه ببینید من کی گفتم...
  • بازنشسته IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    در این مملکت تنها چیزی که معنی ندارد انتخابات است من نمی دانم چرا خود را مسخره می کنند
  • فوتبال پاک IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اصلح ترین فرد توی این ۶ نفر مهندس واعظ آشتیانی هست هم با دانش و مطلع هست هم جدیت در کارش داره شوخی موخی هم با کسی نداره کسی هم نمیتونه براش تعیین تکلیف کنه و باند درست کنن و رنگی فکر کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی