شوخی اینستاگرامی یک بازیکن را گزینه پرسپولیس کرد/ ماجرای سرخپوش شدن هافبک لیگ برتری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرهای واصله از باشگاه پرسپولیس حکایت ازآن دارد که احمد زنده روح اصلا در لیست بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی نبوده است.

خبرورزشی- یک شوخی اینستاگرامی در مورد تمایل یحیی گل محمدی برای خریدن هافبک فجر سپاسی در حالی نقل محافل فوتبالی و تیتر رسانه ها شد که زنده روح مشغول سپری کردن دوران خدمت سربازی در شیراز است و اصلا جایی در لیست یحیی گل محمدی ندارد!

جالب آن که خود احمد زنده روح نیز این گونه به  شایعه علاقه پرسپولیس برای خرید خودش واکنش نشان داد: «من اکنون سرباز فجر سپاسی هستم و در تمرینات این تیم حضور دارم و به این باشگاه تعهد دارم و در حال گذراندن خدمتم هستم. من به باشگاه فجر سپاسی متعهد هستم و تا روزی که سرباز باشم به این تعهد پایبند هستم. خبر حضور در پرسپولیس یا استقلال برای هر بازیکنی در ایران جذاب است اما به شخصه اطلاعی از این بابت ندارم و واقعا نمی‌دانم سرنوشتم به چه سمتی پیش می‌رود. دنبال کسری و انتقال به تیم دیگری نیستم و واقعا تعجب می‌کنم که این خبرها در مورد من و خدمتم چه جوری به این شکل پخش میشود در صورتی که من چندین ماه است که هیچ‌صحبت و مصاحبه ای انجام ندادم و اگر پیام صوتی یا مصاحبه ای از من پخش شده است برای ابتدای فصل قبل بوده است. من سرنوشتی دارم که خودم هم از آن بی خبر هستم و فقط این را می‌دانم که پیراهن فجر را پوشیده ام و در تمرینات این تیم هستم و فکر میکنم اصول حرفه ای و اخلاقی هم به بنده این اجازه را نمیدهد که در زمان حضورم در یک تیم؛ با تیم دیگری وارد مذاکره شوم.»

جالب تر آن که انتشار این خبر بیشتر از همه یحیی گل محمدی را شگفت زده کرد که چگونه چنین خبر کذبی همه جا منتشر شده است؟

سرمربی پرسپولیس در حال حاضر و در پُست احمد زنده‌روح (هافبک دفاعی) کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را در اختیار دارد و قصد داشت با رقمی معقول قرارداد رضا اسدی را نیز تمدید کند اما این بازیکن به کمتر از 10 میلیارد تومان برای یک فصل رضایت نداد تا طرفین به پایان همکاری خود برسند.

حالا گفته می‌شود اولویت یحیی گل محمدی خرید دو مهاجم گلزن خارجی است و سفارشی به مدیران باشگاه پرسپولیس برای خرید احمد زنده روح نداده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    تو رو خدا کاسیانو رو نخرید اگه بازیکن خوب میخواهید از دسته یک یا اکادمی تیم خودتون بخرید دلال جماعت فقط بفکر جیب خودشه نه منافع باشگاه خارجی های خوب که تا الان جذب باشگاه شدند انگشت شمار بودند بعنوان مثال آودوکیچ و نیلسون و وسلی برازیلیا و گابریل و ابراهیم توره و لوکا ماریچ و رادوشوویچ و بشار رسن و ایمون زائد متخصص سه تا تو دقیقه همین چند نفر بقیه جالب نبودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی