وین رونی به آمریکا رفت/ انتخاب تیم جدید با وجود اشک‌های همسر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وین رونی رسماً به عنوان مربی جدید تیم MLS دی‌سی‌یونایتد معرفی شد، اما همسرش با رفتن به آمریکا مخالف است.

نشریه «سان» نگرانی همسر وین رونی «کالین» در مورد پذیرش سِمت مربیگری دی‌سی‌یونایتد و تمایل برای ماندن در بریتانیا را فاش کرده است، اما اسطوره انگلیسی موافقت کرده که هدایت باشگاه مستقر در واشنگتن دی‌سی را بر عهده بگیرد.

گمان می‌رود که او با قراردادی به ارزش یک میلیون دلار در سال (۸۵۰ هزار پوند) برای تصدی پست جدید خود موافقت کرده است.

رونی که دو فصل را به عنوان بازیکن در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با این تیم گذرانده بود، روز سه‌شنبه در حال تمرین با این تیم دیده شد. او اوایل این هفته، پس از استعفا از سِمت مربیگری دربی‌کانتی در ماه گذشته، بدون همسرش کالین و فرزندانش به آمریکا بازگشت. کالین، اگرچه از کار او حمایت می‌کند، اما می‌خواهد در چشایر، جایی که بچه‌هایش در آنجا مستقر هستند، بماند.

رونی هیچ زمانی را برای رفتن به سر کار خود تلف نکرده و بر تمرینات پیش از بازی دی‌سی یونایتد مقابل کلمبوس کریو در روز پنجشنبه نظارت می‌کند. این بازی قرار است اولین بازی رونی به عنوان مربی این تیم باشد.

رونی گفت: «من مقاله‌های انگلیسی که مدعی هستند که این کار یک گام به عقب در دوران مربیگری من است، را خواندم، اما این بی‌احترامی به این لیگ است. احساس می‌کنم تجربه‌ای که در ۱۸ ماه گذشته در دربی‌کانتی به‌دست آوردم در پیشرفت من به‌ عنوان سرمربی عالی بوده و بازگشت به دی‌سی یونایتد چالشی هیجان‌انگیز است.  واضح است که تیم نیاز به پیشرفت دارد و من معتقدم که با رشد بازیکنان جوانمان و جذب بازیکنان جدید می‌توانیم دوباره موفق باشیم. این کار سختکوشی زیادی می‌طلبد.»

جیسون لوین و استیو کاپلان، روسای مشترک دی‌سی یونایتد، گفتند: «رونی یک اسطوره فوتبال و یکی از بهترین و پویاترین مربیان فعلی و آینده در ورزش ما است. او قبلاً ثابت کرده که به خوبی می‌داند چگونه تیم را در سختی‌ها رهبری کند. او به لطف حضور دو ساله‌اش در کنار ما به عنوان بازیکن، درک درستی از لیگ ما و آنچه برای موفقیت در لیگ برتر فوتبال لازم است، دارد.»

وین رونی به آمریکا رفت/ انتخاب تیم جدید با وجود اشک‌های همسر!

کالین ناراضی است

این انتقال اما برای همسرش کالین غافلگیرکننده بود. کالین ۳۶ ساله از رونی حمایت کامل کرده اما منابع به «سان» گفته‌اند که قصد ندارد با او به آمریکا برگردد. رونی قرار است بدون همسرش کالین و چهار پسرشان کای ۱۲ ساله، کاس ۴ساله، کلای ۹ ساله و کیت ۶ ساله در آمریکا زندگی کند. زیرا آن‌ها در اولین نقل مکان به ایالات متحده دوران سختی را گذرانده بودند.

این منبع گفت: «وین درباره این کار با کالین بحث کرده، اما او قاطعانه گفته که نمی‌رود. او نمی‌خواهد سد راه وین باشد. آن‌ها در این مورد با هم اختلاف نظر دارند اما توافق کردند که کالین با بچه‌ها در انگلیس بماند. این برای همه بسیار سخت خواهد بود، زیرا شغل مربیگری بسیار وقت‌گیرتر از بازیکن بودن است، بنابراین بازگشت به بریتانیا سخت خواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی