نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اتفاق جالب توجه؛ سرمربی سابق منچستریونایتد را قبول ندارند!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال برکناری اسکوچیچ از تیم ملی زیاد است و از حالا گزینه های برای جانشینی او مطرح شده است.

در شرایطی که دراگان اسکوچیچ در جلسه با مدیران فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد تا تکلیف ادامه همکاری او با تیم ملی مشخص شود، خبرهای رسیده حاکی از آن است که احتمال برکناری اسکوچیچ زیاد است.

چند روز قبل سایت فوت مرکاتو در خبری اعلام کرد که سولشائر اولویت فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی اسکوچیچ است. البته این سایت در ادامه گزارشش مدعی شده که این مربی نروژی برنامه‌ای برای همکاری با تیم ملی ایران ندارد و مدیررسانه ای تیم ملی هم این خبر را تکذیب کرد. 

سولشائر که از ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ هدایت منچستر را  به عهده داشت، حداقل در فضای مجازی چهره محبوبی بین فوتبالدوستان ایرانی محسوب نمی‌شود. کافی است توییت‌هایی که درباره او منتشر شده را بخوانید تا متوجه شوید که حتی اگر قرار به توافق فدراسیون با این مربی ۴۹ ساله بود، کمتر کسی از حضور او روی نیمکت تیم ملی استقبال می‌کرد.

از دید منتقدان این مربی نروژی، او اصلا گزینه مناسبی برای تیم ملی ایران نیست و این قابلیت را دارد که بهترین بازیکنان تیم ملی را نابود کند!

در توییتهایی که زده شده، با انواع و اقسام ادبیات‌ها که طبیعتا برخی از آنها قابل انتشار نیست ؛ با انتشار خبر تمایل فدراسیون به علاقه با این مربی شوخی شده تا مشخص شود که حداقل در فضای مجازی، هیچ کسی یکی از بازیکنان مورد علاقه الکس فرگوسن را دوست ندارد. موضوعی که در نوع خودش بسیار عجیب است و هواداران فوتبال ایران برای تیم ملی  انتظار سرمربی بهتری نسبت به سرمربی سابق منچستر دارند.

هر چند برخی هم معتقدند او با شناخت خوبی که انگلیس و ولز دارد می تواند برای تیم ملی فوتبال ایران مفید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی