نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جلسه مهم مدیران باشگاه با ستاره مطرح/ انتقال خبرساز منتفی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا می‌خواهد دی یونگ را بفروشد اما این بازیکن به هیچ وجه زیر بار این انتقال نمی‌رود.

فرنکی دی‌یونگ به مدیران باشگاه بارسلونا خبر داده که به دنبال جدایی نیست و در این تیم به کارش ادامه خواهد داد. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به دنبال تقویت خط میانی تیمش با فرانکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا است و می‌خواهد بار دیگر با شاگرد سابقش در تیمی به غیر از آژاکس همکاری کند. دی‌یونگ اما تمایلی به پیوستن به منچستریونایتد ندارد و می‌خواهد در بارسلونا به کارش ادامه دهد و خودش را ثابت کند. او اخیراً این موضوع را به مدیران بارسا نیز اطلاع داد و از آن‌ها خواسته تا دیگر در مورد فروشش فکر نکنند.

براساس گزارش ادو پولو خبرنگار اسپانیایی و نزدیک به باشگاه بارسلونا، اخیراً ژاوی سرمربی بارسلونا و متئو آلِمانی مدیر ورزشی این باشگاه نشستی با فرنکی دیونگ داشته‌اند و به او در مورد مشکلات اقتصادی باشگاه و سودی که از خروج او به باشگاه می رسد توضیح داده‌اند.

ستاره هلندی اما توجهی به این حرفها نداشته و به ماندن در بارسا اصرار کرده و گفته او مسئول وضعیت بد اقتصادی باشگاه نیست. این موضوع را فابریزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات اروپا نیز تایید کرده و می‌گوید که در وضعیت دی‌یونگ تغییری نیامده و با وجود این که دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد هر روز به توافق نهایی نزدیک می‌شوند، بازیکن به ماند در نیوکمپ اصرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی