نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یک لژیونر در انتظار تماس مدیران استقلال/ برای آبی‌پوش شدن توافق با تیم جدید به هم می‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق آبی‌ها همچنان در انتظار تماس مدیران استقلال برای مذاکره است.

فرشید اسماعیلی هافبک فصل قبل العربی قطر بعد از بازگشت به ایران در انتظار پیشنهاد مدیران استقلال بود تا دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. اتفاقی که البته خیلی هم دور از ذهن نبود اما واکنش تند هواداران استقلال نسبت به جذب این بازیکن باعث شدتا او از  لیست خرید آبی‌ها به نوعی خط بخورد.

این اتفاق باعث شد تا هافبک سابق آبی‌ها با فولاد خوزستان به صورت جدی وادر مذاکره شود و با این تیم به توافق نهایی برسد. با این حال گفته می شود بعد اسماعیلی همچنتان در انتظار پیشنهاد مدیران استقلال است تا علی رغم توافق با فولاد بار دیگر به تیم سابقش بازگردد.

در صورتی که آبی‌ها موفق به جذب محمد محبی و یا بازیکنان خارجی ساپینتو نشوند احتمال دارد که اسماعیلی بار دیگر به گزینه آبی‌ها تبدیل شود. باید منتظر ماند و دید آیا یک بار دیگر اسماعیلی استقلالی خواهد شد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ملوان صحرا نورد IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    بايد نسل هرچي بازيکن کوتوله از فوتبال زده بشه. تامام
  • علی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    سردسته یاغیا کسی که چندفصل استقلال رو به حاشیه برد و قبل از دربیا خودشو به مصدوميت میزد دقیقاً در سالی که نبودش استقلال بدون حاشیه قهرمان شد از مدیرا خواهش میکنیم تنها در یکصورت جذبش کنید نهایتاً با 2میلیارد چون یکروز پولش به تاخیربیافته استقلال رو بهم میریزه اگر میخواد خودشو به هوادارا ثابت کنه فقط با حداقل مبلغ باید با استقلال ببنده والسلام ما فرشیدو فقط با این شرایط میپذیریم وگرنه هرجا حتی اگر لنگ هم میخواد بره بذارید بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی