نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۷
ویدیو| انتقاد تند محمد دادکان نسبت به فدراسیون: شما معنای صلاحیت را می فهمید؟
طول ویدئو: 04:38

صحبت های محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره نحوه برخورد با دراگان اسکوچیچ را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • P IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    آقای دادکان در زمان ریاست خودشون هم با این مساله مواجه شدن وقتی که تیم ملی با برانکو به جام جهانی 2006 صعود کرد یک عده از کارشناسان معتقد بودن که برانکو تا این مقطع مفید بوده و برا حضور تو جام به مربی بزرگتری نیاز داریم حتی من یک مصاحبه از سعید پیردوست که هنرمند و هنرپیشه هم بود به این صورت یادمه کسی که ربطی به فوتبال هم نداشت نظرش این بودچه برسه به فوتبالی هاولی ایشون ترجیح دادن برانکو بمونه و با اون به جام جهانی بریم برانکو رفت و میدونست دیگه جایی تو ایران نداره و با خداحافظ برانکو ایوانکویچ فردوسی پور که البته اصلا نفهمیدش چون از قبل پیش بینیش کرد بدرقه شد باید گفت با رندی و زرنگی رفت ولی در نهایت فوتبال ما بعد جام 2006 تا 2010 و تا 2014 وضعیت خیلی بدی داشت استفاده از بازیکنان تکراری حتی دروازبان و مهاجم ما 10 سال نداشتیم قضاوت عملکرد بمونه با بررسی اون وضعیت 10 ساله ولی برانکو اصلا روی اینده نگری کاری نکرد چون میدونست نتایجی به دست نمیاره که قابل دفاع باشه و جرات هم نداشت که ریسک کنه و فقط اعتبار حضور تو جام براش به عنوان سرمربی کافی بود و فوتبال ما به شدت از اون مساله آسیب دید
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    دکتر دادکان بیرون گود باشه بعد چهارتا دلغک برای فوتبال تصمیم بگیرند
  • سیروس US ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    شما خودت چطور آقای دادکان، شما خودت معنی صلاحیت را میفهمید؟ کپ کردن مربی منتخب شما را در جام جهانی دیدیم و بی انضباطی بیش از اندازه را در تیمی که شما به جام جهانی برده بودید! مرگ خوبه اما برای همسایه، مگه نه آقای دادکان؟
  • علی اصغر IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    تو همونی نیستی که با لجاجتت در انتخاب مایلی کهن برا تیم امید و حذف از مقدماتی المپیک یه نسل از فوتبال ما را تباه کردی. بعد هم جام جهانی 2006 آلمان هر چه بهت گفتند با برانکو تیم ملی در جام جهانی نتیحه نمی گیره باز لجاجت کردی و برانکو را فرستادی که تیم ملی کیسه گل شد حالا باز اومدی به همراه چند تا پیشکسوت دلال مثل خداداد عزیزی و علی کریمی داعیه که حمایت از اسکوچیچ را دارند تا همان نتایج فاجعه بار قبلی تکرار شود. راستی یادم رفت یکی دیگه از شاهکارهات انتخاب شاهرخی به عنوان سرمربی تیم ملی بود که با باخت به اردن در تهران تا آستانه حذف از مقدماتی جام جهانی هم پیش رفتیم. فکر کردی مردم این شاهکارهای مدیریتی شما را فراموش کرده اند؟؟؟
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    دکتر دادکان بیرون گود باشه بعد چهارتا دلغک برای فوتبال تصمیم بگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی