نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کالوین فیلیپس به جک گریلیش و هم‌تیمی‌هایش پیوست/ خداحافظی تلخ با رحیم استرلینگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کالوین فیلیپس از بیماری بهبود یافت و به هم‌تیمی‌های جدید خود در منچسترسیتی در تمرینات ملحق شد و بقیه اعضای تیم با رحیم استرلینگ خداحافظی کردند.

سیتیزن‌ها هفته گذشته با قراردادی ۴۵ میلیون پوندی، فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی، را به خدمت گرفتند. او پس از ارلینگ هالند و دروازه‌بان آلمانی اشتفان اورتگا، سومین خرید تابستانی پپ گواردیولا شد. خولیان آلوارس، مهاجم آرژانتینی، که در ماه فوریه با او قرارداد امضا کرده بودند اما مجددا به ریورپلاته قرض دادند، هم اکنون به قهرمان لیگ برتر پیوند خورده است.

فیلیپس ۲۶ ساله به دلیل بیماری، رونمایی رسمی نقل و انتقالات خود را در روز یکشنبه از دست داد. با این حال، در حالی که تیم پپ گواردیولا به آماده شدن برای تور پیش‌فصل در ایالات متحده ادامه می‌دهد، او سرحال و شادمان در کنار جک گریلیش دیده شد.

سیتی هفته آینده به ترتیب در هیوستون تگزاس و گرین‌بی ویسکانسین به مصاف تیم مکزیکی «کلاب آمریکا» و قهرمان آلمان «بایرن مونیخ» خواهد رفت. اما استرلینگ با آنها نخواهد بود. اگرچه در ایالات متحده حضور خواهد داشت. این بازیکن ۲۷ ساله با انتقالی ۵۰ میلیون پوندی از اتحاد، قراردادی ۵ ساله با گزینه یک سال اضافه با چلسی بسته است. او پس از اعلام این انتقال، با باشگاه و هوادارانش خداحافظی احساسی کرد. و هم‌تیمی‌هایش پس از جدا شدن او از تیم با پیام‌هایی او را بدرقه کردند.

کوین دی‌بروینه در توییتی نوشت: «ما ۷ سال پیش با هم به این باشگاه آمدیم تا با هم جام‌ها را به دست آوریم و فوتبال خوبی بازی کنیم و به هدفمان رسیدیم. بازی با تو لذت‌بخش بود. برایت بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم برادر.»

فیل فودن نیز مانند گریلیش در اینستاگرام برای او آرزوی موفقیت کرد. در حالی که کایل واکر گفت: «همیشه از رفتن یک هم‌تیمی ناراحت می‌شوم. نه فقط یک هم‌تیمی بلکه یک دوست. ما زمان‌های بسیار خوبی را با هم گذراندیم. برایت در باشگاه جدیدت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. موفق باشی برادر من.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی