جایگاه مبهم ستاره آبی‌ها بعد از خرید جدید/ او می‌تواند دوباره بدرخشد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی فعلی اورتون، با حمایت از کریستین پولیشیچ می‌گوید با وجود انتقال رحیم استرلینگ، او جایگاه ویژه‌اش را در چلسی حفظ خواهد کرد.

بعد از قطعی شدن انتقال رحیم استرلینگ به چلسی، آینده کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی این تیم با شک و شبهه مواجه شده است.

چلسی حتی پیش از انتقال استرلینگ تیمی پرستاره بود که بازیکنانش برای ورود به ترکیب فیکس با رقابتی جدی مواجه بودند. کریستین پولیشیچ حالا با یک هم‌پستی قدرتمند مواجه است و فصل آینده کار دشواری در پیش خواهد داشت.

اما لمپارد، سرمربی سابق چلسی و اسطوره این باشگاه، که این روزها هدایت باشگاه اورتون را بر عهده دارد می‌گوید ستاره آمریکایی این قابلیت را دارد که برای چلسی به بازیکنی ویژه تبدیل شود. لمپارد که در دوران نشستن روی نیمکت چلسی سابقه کار با پولیشیچ را دارد می‌گوید او مهارت‌هایی دارد که کمتر بازیکنی در چلسی از آنها برخوردار است.

فرانک لمپارد در مصاحبه خود گفت: «کریستین با وجود انتقال استرلینگ می‌تواند برای چلسی بازیکن بزرگی باشد. یک بازیکن خیلی بزرگ. این البته به باشگاه و خودش وابسته است. اما او قابلیت لازم را دارد. کریستین باید در میدان باشد و بازی کند. من او را می‌شناسم. کریستین از آن دسته بازیکن‌ها است که می‌خواهد دائم بازی کند. او مصدومیت‌هایی داشته که گاهی سرعت پیشرفتش را کم کرده. امیدوارم چلسی و او به بهترین راه‌حل برسند. من برای چلسی احترام زیادی قائلم. باشگاهی که در زندگی و حرفه من نقش بزرگی داشت.

من در دوران مربی‌گری برای کریستین خیلی وقت گذاشتم و سعی کردم او پیشرفت کند و به حقش برسد. به نظرم رابطه من و کریستین خیلی نزدیک بود. او واقعا بااستعداد است. یک پسر درجه‌یک. کریستین پولیشیچ هنوز خیلی جوان است و آینده درخشانی خواهد داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی