نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
توافق شبانه بازیکن ملی پوش با استقلال/ خیال آبی‌ها از پست حساس راحت شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال از ابتدای نقل و انتقالات به دنبال تمدید قرارداد او بود عارف غلامی است. مدافع آبی‌ها در پایان فصل قراردادش به اتمام رسید و مدعی شد که از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد. این بازیکن اما در نهایت مشخص شد که همچنان باید فصل آینده را در لیگ برتر ایران به میدان برود و به همین دلیل بعد از اینکه درخواست سنگینی از باشگاه استقلال داشت دوباره به میز مذاکره با آبی‌ها بازگشت.

غلامی دیروز با انتشار یک استوری رسما اعلام کرد که بیش از یک هفته است که در انتظار تماس مدیران استقلال برای تمدید قرارداد است. موضوعی که در  نهایت باعث شد تا آخرین مذاکره برای تمدید قرارداد او صورت بگیرد.

او دیشب طی جلسه‌ای با مدیان استقلال به توافق رسید و احتمالا طی امروز و فرداد قرارداد خود ر با این باشگاه تمدیدخواهد کرد. استقلال به جز غلامی در خط دفاعی، سیلوا، مرادمند، محمد حسینی و البته روزبه چشمی را هم در اختیار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    خیال من یکی که ناراحت شد بخصوص اگه با قرارداد سنگین موندنی بشه.
  • احسان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    از تیم قهرمان فصل قبل ، فقط دانشگر بدون هماهنگی و خواست باشگاه جدا شد! ژستد و غفوری هم با اراده باشگاه جدا شدند! جدایی حسین زاده هم گویا منتفی شده و درصورت جدایی، درنهایت نه تنها کل تیم قهرمان ( بجز یک یا دو بازیکن ) عملاً حفظ شد ، بلکه تا اینجا حداقل ۶ بازیکن هم جذب شده اند و دو سه بازیکن خوب دیگه هم در راهند! اینجوری که شواهد نشون میده ، ساپینتو هم نه تنها مربی بدی نیست بلکه در همین مدت کم تونسته ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کنه ، که اتفاقاً در راه موفقیت یک تیم خیلی نکته مهم و تاثیرگذاریه! همه اینها رو یادآوری کردم تا به اینجا برسم که طی این مدت که از پایان فصل قبل گذشته ، خبرورزشی با اخبار دروغ و مصاحبه های روزانه و ساعتی با پیشکسوتان مغرض که حتی درحد داشتن تیم هم نیستن و کاری جز مصاحبه ندارند ، دائم برعلیه مدیریت باشگاه و ناتوانی در حفظ شاکله تیم قهرمان و جذب بازیکن خوب جوسازی کردند! حالا منتظرم ببینم همون پیشکسوتان گرامی که برحسب اتفاق چند روزی هست که خبری ازشون نیست ، چی دارن بگن؟!!! تابحال این شدت از کوبیدن یک باشگاه را ، با استفاده از هر وسیله و بهانه ای مشاهده نکرده بودم!
  • یه ایرانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    بعد پیشنهاد سنگین ۲۵ میلیاردی تیم عربی و در خواست سنگین خودش از باشگاهش، با چقد به توافق رسید؟ چرا همیشه ارقام قرارداد استقلالی ها محرمانس؟ خبرورزشی کلا لوگو تو آبی کن عین دلت!
    • حسین IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      خبر ورزشی لوگوی استقلال؟! شایعه پیشنهاد سنگین این خبر رو باور می کنی از نحوه خبر زدنش معلومه میخواد واسه استقلال حاشیه سازی کنه
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    صد ملیون بیشتر بهش ندینا،اگه دیدین ناز کرد واسه قرارداد بستن بزارین بره رده کارش بابا، اینم واسه ما شاخ شده دو دقه تو تیم ملی بازی کرد خخخحخ
  • احمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    فقط میدونم هر تیمی ریخت وپاش داشته کمتر نتیجه گرفته
  • امیر حسن IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    مفتش هم گرون بازی ایران و کره سنتی راست ی اتوبان زده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی