طمع اماراتی‌ها با حکم AFC/ سرمربی سابق استقلال هشدار داد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق استقلال در زمینه افزایش تعداد لژیونرهای لیگ امارات هشدار داد.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی بعد از برکناری از استقلال برای مدت یک فصل در لیگ امارات هدایت تیم بنی یاس را برعهده داشت ولی در نهایت از سمتش برکنار شد.

سرمربی سرشناس آلمانی در جدیدترین مصاحبه خود با سایت «اسپورت» امارات درباره افزایش لژیونرها در لیگ فوتبال امارات توصیه هایی انجام داد.

کارشناس و مربی کهنه کار آلمانی عنوان کرد: افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی در باشگاه های امارات به عدد ۸ بدون شک باعث رشد سطح فوتبال امارات می شود.

سرمربی سابق استقلال در ادامه هشدار داد و گفت: البته نباید فراموش کنیم اگر تیم ها از ۸ سهمیه خارجی خود استفاده کنند بدون شک حضور خارجی ها به رشد بازیکنان اماراتی کمک می کند اما این امر باعث می شود تا استعدادهای جوان این کشور فرصت عرض اندام نداشته باشند و به نوعی به ضرر بازیکنان جوان خواهد بود.

تعداد سهمیه حضور خارجی ها در لیگ امارات برای هر تیم ۵ نفر است ولی با مجوز AFC برای حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا با حضور بازیکنان خارجی بدون محدودیت باعث شده تا تیم های عربی به دنبال افزایش سهمیه خارجی ها در لیگ های فوتبال خود باشند تا با تمام قوا برای قهرمانی در آسیا وارد میدان شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    کجایی شفر که یادت بخیر، خیلی حالمیکردم وقتی استقلال بودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی