نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ستاره گران‌قیمت در تیمش ماندگار شد/ اختلاف شدید در رقم درخواستی و پیشنهاد ارائه شده!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلاش‌های بایرن برای جذب ماتایس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، تا اینجا بی‌نتیجه بوده است.

بحث جدایی دی‌لیخت از یوونتوس در چند روز اخیر بارها مطرح شده و حتی به نظر می‌رسید که او در یک قدیمی بایرن مونیخ قرار داشته باشد. 

چلسی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت تا بتواند جای خالی مدافعانی را که در پنجره تابستانی از این تیم جدا شدند، پر کند و خط دفاعی تیمش را تقویت کند. با این حال، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که پیشنهاد بایرن بسیار هنگفت و جذاب بوده و همین باعث شده که چلسی از دور رقابت برای خرید این مدافع هلندی خارج شود. اما به نظر می‌رسد که همین پیشنهاد هنگفت نیز از نظر مدیران یوونتوس برای فروش دی‌لیخت کافی نبوده است. بند فسخی ۱۲۰ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود دارد و آنها حاضر به فروش او با مبلغی کمتر از این نیستند. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود پیشنهاد بایرن ۹۰ میلیون یورو است اما ظاهرا پیشنهادی که این باشگاه به مدیران یووه ارائه کرده به همراه بند پاداش نهایتا به ۶۰ میلیون یورو رسیده و چنین پیشنهادی به هیچ وجه برای این باشگاه ایتالیایی کافی نیست. از سوی دیگر، دی‌لیخت هم علاقه زیادی به ترک تورین ندارد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او هنوز به نتیجه نرسیده است. به نظر می‌رسد شرایط برای رسیدن این بازیکن به خواسته‌اش در این پنجره تابستانی فراهم نیست و او این هفته به تمرینات بازخواهد گشت تا احتمال حضور او در ترکیب یووه در فصل آینده افزایش پیدا کند.

دی‌لیخت در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۸۵.۵ میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد و ماه آینده تازه ۲۳ ساله خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی