نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش‌ جناب خان به حذف نام وریا غفوری از خندوانه/ امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحرانی، صداپیشه شخصیت محبوب جنابخان در برنامه خندوانه نسبت به اتفاقات شب گذشته برنامه خندوانه واکنش نشان داد.

نام وریا غفوری در برنامه خنداونه به خاطر مشکلاتی که برای وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلالی ها به وجود آمده، سانسور شد!

سانسور اسم وریا در خندوانه اتفاق عجیبی بود که در مسابقه‌ی فینال قاتی بازی این برنامه رخ داد. به نظر می‌رسد این سانسور به خاطر «وریا غفوری» کاپیتان سابق باشگاه استقلال رخ داده است. بازیکنی که این روزها مورد عناد صداوسیما و برخی رسانه‌های رسمی است. 

در همین رابطه جناب خان با انتشار یک استوری از وریا غفوری و هوادارانش عذرخواهی کرد.

محمد بحرانی در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضیط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بردیا TR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یک رسانه کاملا میلی !!! که فقط بودجه اش میلی بود
  • شهروز IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    رامبد چی گفته ؟ هیچی ؟
  • ممد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    وریای عزیز من تو با این جماعت چه کردی که این چنین داری تاوان میدی امیدوارم فشارهایی که بهت وارد میشه رو رسانه ای کنی، پسر شریف کورد
  • !!! IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    مگه فقط یک وریا هست در ایران؟!! پسر همسایه قدیمی ما هم وریا بود.
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    واقعا دمشگرررم با اینکه نقشی تو این اتفاق نداشت ولی به جای مجری و تهیه کننده برنامه عذرخواهی کرد خیلی کارش قشنگ بود👏👏👏‌ در کل این حرکت برنامه خندوانه بی نهایت وقیح و زشت بود اوج کج فهمی و تنگ نظری صدا و سیما و برنامه های این رسانه رو نشان داد اما همانطور که از مقبولیت و محبوبیت عادل فردوسی پور کم‌ نشد از ارزش ها و محبوبیت وریا غفوری هم کم نخواهد شد..
  • ایرانی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    واقعا مگه اسم وریا فقط بر ای وریا غفوری هست؟؟!! چقدر برنامه سازان تلویزیون کوته فکر و ترسو هستند.از اسم وریا هم‌میترسند چقدر ضعیف. با این کارها هم حساسیتها وهم محبوبیت وریا بیشتر میشه.
  • رامتین IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    زنده باد وریا غفوری
  • salimi IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    اکثرا از وضعیت اقتصادی گله میکنند حتی خود آقایون. خود آقای بحرانی در اولین برنامه خندوانه بعد از ماجرای کانادای رامبد دولت وقت را مورد انتقاد قرار داد و حتی بصورت غیر مستقیم، نرفتن روحانی به مجلس شورای اسلامی را به باد انتقاد گرفت . که صد در صد این حرکت به سفارش صدا و سیما بود و یه جورایی باج رامبد به صدا سیما برای گرفتن مجوز پخش مجدد خندوانه بود. ولی وقتی که وریا از مشکلات اقتصادی حرف می زنه اینچنین با هاش برخورد می کنند. چرا ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی