واکنش ستاره سابق آلمان به عدم حضور علی دایی در تیم ملی/ من باید از شما بپرسم که چرا این کار را نمی‌کنید؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان گفت: شرایط صعود برای تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم در جام جهانی قطر وجود دارد.

اشتفان افنبرگ ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در سام سنتر درباره دوران حضور علی دایی در تیم مونیخی و هم تیمی با او اظهار داشت: دوران عالی و موفقیت آمیزی با علی دایی داشتیم. دایی خیلی بازیکن مهمی بود و از تیم بیله فلد آمده بود و بسیار مهاجم قوی بود و ما به او نیاز داشتیم. دوران بسیار خوبی با دایی داشتیم.

وی درباره هم گروهی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی عنوان کرد: ما با تیم اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا همگروه هستیم و آلمان در جمع 6 تیم نهایی قرار خواهد گرفت و صعود می کند.

افنبرگ درباره شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی و آیا اینکه می تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، گفت: گروه ایران، گروه جالبی است. انگلیس یکی از تیم هایی است که می تواند موفق باشد، آمریکا هم در این گروه است. ایران شماره یک در آسیا است و این ارزشمند است و جایگاه دوم برای ایران باز است اما به نظرم انگلیس صدرنشین صعود می کند.

وی درباره امکان قهرمانی آلمان در جام جهانی گفت: آلمان راه طولانی در پیش دارد، تیم هایی مثل برزیل، فرانسه، آرژانتین، اسپانیا و بلژیک تیم های قدرتمندی هستند و نمی توانیم در این باره بگوییم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

کاپیتان سابق بایرن مونیخ درباره وضعیت این تیم و شرایط یولیان ناگلزمان اظهار داشت: او یک مربی جوان است و خوب کار کرده و در لایپزیگ کار کرده اما بایرن در سطح دیگری است و باید موفق شد. 

وی درباره اینکه آیا ناگلزمان می تواند بایرن را قهرمان لیگ قهرمانان کند؟ عنوان کرد: در حال حاضر بایرن یک تیم بسیار خوب است. و این امکان وجود دارد که بتواند برنده و قهرمان شود.

افنبرگ درباره شرایط روبرت لواندوفسکی گفت: بهترین مهاجم دنیاست و الان شرایط راحتی ندارد و خیلی سخت است. سوال این است که آیا ادامه همکاری با لواندوفسکی وجود دارد که بستگی به شرایط دو تیم دارد.

ستاره سابق ژرمن ها درباره اینکه آیا دایی می تواند به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران حضور داشته باشد، گفت: چرا که نه؛ او خیلی تجربه بالایی دارد و آمار و ارقام فوق العاده دارد و در آلمان سال های زیادی بازی کرده و وقتی همه این ها را کنار هم قرار می دهیم من باید از شما بپرسم که چرا این کار را نمی کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • صابر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    الان عده ای اینو بهانه می کنند!! . در واقع اینو بواسطه اینکه دایی همبازیش بود. میگه نمیتونه برای دایی بگه نه. و می بینید بیشتر بعنوان بازیکن ازش تعریف می کنه
    • فوتبال DE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      الان این مصاحبه ودو خط تعریف از علی دایی هم بعضیا رو دلواپس می کنه درصورتی که این بنده خداخبر نداره ،اینجاچشم دیدنشو ندارن، از فوتبال حذفش کردن حالا حتی از اسمشم احساس خفگی میکنن، فقط برای همچین مواقعی برای تخریبو توهین تامیتونن بااسمش به دروغ مردمو سرکار میذارن درحالی که دارن پشت صحنه با گزینه های اصلکاریشون مذاکره می کنن، اسم علی دایی که میاد همه میشن دلواپسو دلسوز فوتبالو از زمینو آسمون پروفسور سرمربیگریو کارشناس متخصص علوم فوتبالیوتاریخ نگار فوتبال توی تلویزیون رسانه ها میریزهوعلم برتر فوتبالشون به رخ علی دایی ۰میکشن،کلا دیگه اصل مطلب که تیم ملیو وگزینه های اصل کاریشو نوفدراسیون همه میرن در حاشیه، هدفو اصل مطلب مرکزتوجه فقطو فقط میشه تخریبو له کردن علی دایی،حالاهم که دیگه اسم سرمربی اصلی رو اعلام کردن، بازم دست از سرش برنمیدارن.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    دایی موقعی که بازیکن سایپا و همزمان مربی هم بود اونو قهرمان کرد تیمی که الان به رد دسته اول سقوط کرده. دایی دست نیافتنی است. پرچم پرسپولیس همیشه بالاس
  • مرتضی US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    اسکوچیچ از اکثر مربیان ایرانی بهتره. یا او را نگه دارند و یا کیروش را انتخاب کنند که معلوم نیست قبول کند. شرایط فعلی ایجاب میکند که یکی از این دو نفر تیم را در اختیار بگیرند.
  • یک ایرانی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    نتایج تیم ملی ایران در این دوره بدون کارلوس کی روش و با مربی ایرانی حتی علی دایی : انگلستان8 ایران 0- ولز 4 ایران 0 -آمریکا 3 ایران 0
  • شهرام IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    فقط اسکوچیچ. اسکوچیچ تیم مرده و 90 درصد حذف شده ایران را مقتدرانه راهی جام جهانی کرد
  • احمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    اقای دایی اگر هم‌مربی کار درستی باشه هرگز و هرگز نباید تو این شرایط تیم رو تحویل بگیره چون ج اسلامی برای تخریب چهره های ورزشی هنری برنامه ریزی میکند تا هرگز از جایگاه اجتماعی انها به نفع جامعه استفاده نشه....اقای دایی گول این خزعبلاتو نخور...افنبرگ یا هر کسی بره برا تیم ملی خودشون نظر بده...مگه ماتیوس ستاره المان ۹۰ نیست مگه سرمربی تیم المان شده...چ دایی چ نکونام چ هر ستاره دیگه حواسشو باید جمع کنه الان وقت بازی خوردن نیست
  • دلارکو یوروویچ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    چون قبلن امتحانش کردیم و اولویت اقای دایی بیزینس خودشه نه فوتبال
    • ایران IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      امتحانش کردی که دوتا کاپ غرب آسیا آورد که کی‌روش ۴سال اولش نتونست بگیره.سخت ترین گروه تاریخ تیم ملی زمان دایی بود کره با ۱۱ امتیاز رفت جام جهانی از بس گروهدقوی بود.برو امار مربیان تیم ملی را سرچ کن علی دایی ۲۶بازی سرمربی بود یک باخت آورد. بهترین خط دفاع تیم ملی زمان دایی بوده .جوری داری میگی انگار به الجزایر باخته
    • دلارکو یورو ویچ IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      اولن که کره با 16 امتیاز صعود کرد دومن غرب اسیا و بردن فلسطین و اردن رزومه نیس ثالثن ببخشید که مساوی مکرر با کره جنوبی و حتا کره شمالی و باخت توی تهران به عربستان از نظر شما نتیجه ی درخشانیه
  • سیروس US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    خب حالا اینها اصلا برای چی به ایران میروند؟ یکجا گفته نمیشه که اینها چرا می آیند و میروند! رفت و آمد اینها چه سودی بحال فوتبال ایران دارد؟ مملکت نه فدراسیون فوتبال داره و نه تیم ملی اش مربی، آنوقت شده محله برو بیا واسه بازیکنان بازنشسته فوتبال!
  • ن IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    ما علی آقا رو میخواااایییم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی