نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کی‌روش به شعور فوتبالی ایرانی‌ها توهین کرد/ همین امروز هم برای تعیین سرمربی تیم ملی دیر است/ حق شیراز است که در لیگ‌برتر تیمداری کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: از اول مخالف این مدل جدا شدن دراگان اسکوچیچ بودم ولی حالا که او رفته چرا تیم سرمربی ندارد تا وقت را از دست ندهد.

مهدی رجب زاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی فجر شهیدسپاسی شیراز در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت این روزهای تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اوضاع نماینده سقوط کرده شیراز به دسته پایین تر اظهاراتی را مطرح کرد.

بعنوان یکی از ملی پوشان سابق فوتبال کشورمان نظرتان در رابطه با وضعیت فعلی تیم ملی چیست؟

باید پیش از هرچیز بگویم که من معتقد بودم قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ در این شرایط اشتباه بزرگی است و اصلاً از ابتدا مخالف این تغییر و تحول بودم.

چطور؟

چون معتقد بودم اگر قرار بود سرمربی تیم ملی تغییر کند باید همان زمان که صعود تیم به مرحله نهایی جام جهانی قطعی می‌شد این کار را انجام می‌دادند. در آن صورت فرصت خیلی بیشتری در اختیار تیم ملی و کادر فنی جدید قرار می‌گرفت. اما الان فرصت خیلی کم است و این وضعیت در نزدیکی جام جهانی شرایط را برای ملی پوشان دشوارتر خواهد کرد.

به نظر شما در این شرایط مربی خارجی برای تیم ملی بهتر است یا وطنی؟

با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم انتخاب مربی خارجی به خصوص خارجی‌هایی که شناختی از شرایط فوتبال ایران و بازیکنان تیم ملی ما ندارند کار درستی نیست. اما اگر قرار است مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد بهتر است از نفراتی استفاده کنیم که لااقل قبلاً تجربه کار با فوتبال ما را داشته اند.

کی‌روش به شعور فوتبالی ایرانی‌ها توهین کرد/ همین امروز هم برای تعیین سرمربی تیم ملی دیر است/ حق شیراز است که در لیگ‌برتر تیمداری کند

به نظر شما کارلوس کی روش می‌تواند در این شرایط بیاید و به تیم ایران کمک کند؟

من اعتقادی به کارلوس کی‌روش ندارم چون این فرد به نوعی در مدت زمان حضور در ایران به شعور فوتبالی ما ایرانی‌ها توهین کرد. به همین خاطر معتقدم اگر هم قرار است از مربی داخلی در کادر فنی تیم ملی استفاده شود بهتر است هر چه سریعتر این اتفاق بیافتد تا یکدلی و حمایت همه جانبه از کادر فنی جدید باعث شود شرایط تیم ملی هم رو به بهبود برود.

منظورتان دودستگی به وجود آمده بین نفرات تیم ملی است؟

به‌طور کلی اتفاقات اخیر اصلا برای تیم ملی خوب نبود و باعث ناراحتی همه اهالی فوتبال شد. امیدوارم کسی سرمربی تیم ملی فوتبال شود که بتواند به خوبی همه نفرات تیم ملی را کنار هم قرار بدهد و اختلاف نظرهای اخیر را ریشه‌کن کند. ما هرچه در این مسیر زمان را بیشتر از دست بدهیم فرصت کمتری برای آماده شدن جهت حضور در جام جهانی خواهیم داشت. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم ملی در جام جهانی رخ بدهد.

از اوضاع و احوال تیم سقوط کرده فجر چه خبر؟

شرایط بد نیست! تا جایی که توانستیم سعی شد شاکله اصلی تیم حفظ شود اما بازیکنانی که در تفکرات تیمی ما جایی نداشتند را آزاد اعلام کردیم تا به فوتبالشان برسند. اما در چند پست هم چند بازیکن تاثیرگذار جذب کردیم که تقریباً اکثر آنها سرباز هستند.

با این چند نفر نقل و انتقالات فجر تمام می‌شود؟

خیر دو یا سه بازیکن جدید دیگر هم قرار است در ادامه به ما اضافه شوند تا نقاط ضعف تیم در فصل گذشته را بپوشانیم و با قدرت به لیگ آزادگان وارد شویم.

چه برنامه‌های برای آماده سازی فجرسپاسی دارید؟

قرار است در روزهای آینده سه بازی دوستانه انجام بدهیم. با توجه به روابط خوبی که با باشگاه ذوب آهن اصفهان دارم قصد داریم در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ذوب آهن برویم. این بازی در تاریخ سی‌ام تیرماه تنظیم شده است. بعد از آن هم در پنجم مرداد با پارس جنوبی جم دیدار می‌کنیم و شاید در پایان با تیم پرسپولیس شیراز یک دیدار دوستانه داشته باشیم تا شرایط هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم بیشتر شود.

کی‌روش به شعور فوتبالی ایرانی‌ها توهین کرد/ همین امروز هم برای تعیین سرمربی تیم ملی دیر است/ حق شیراز است که در لیگ‌برتر تیمداری کند

قول صعود به لیگ برتر را به هواداران فوتبال شیراز می‌دهید؟

انشالله که این اتفاق بیافتد! همه هدف ما این است اما به طور کلی در فوتبال نباید قول داد. ولی این قول را می‌دهم که من و اعضای کادر فنی جدید فجر به همراه جوانانی که در این تیم حضور دارند تمام تلاشمان را بکنیم تا فجر سپاسی دوباره به جمع  لیگ برتری‌ها برگردد. قطعاً این حق مردم استان فارس است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند. جا دارد همین جا و از طریق رسانه خبر ورزشی تشکر ویژه ازمدیریت باشگاه آقای مفتاحی و سردار بوعلی داشته باشم که در این مدت همه تلاششان را انجام دادند تا بتوانیم در بحث نقل و انتقالات نسبت به سالهای قبل با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    اینو نیگاه کن تو رو خدا، من نمی دونم چرا مربی های ایرانی انقدر حسودن ، شما اول یه فصل مربی گری کن هنرت رو ببینیم بعد در مورد کیروش حرف بزن، غلام پیروانی که پیر فوتبال فارسه میگه کیروش رو بیارین بعد تو که هنوز استارت نزدی …
  • بردیا TR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یک مجری و گزارشگر با وجدان از یکی از این حضرات که میگویند کیروش به ما توهین کرده یک سوال بپرسد : لطفا دو تا از توهین هایی که کرده را نام ببرند شاید من خیلی نادان باشم که تا بحال متوجه توهین های ایشون نشدم !!
  • حمید NL ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    کدوم اهانت؟؟؟ مربی حرفه ای بود و امکانات حرفه ای میخاست و صد البته پول حرفه ای. در قبالش هم زحمت کشید.هر چند از نظر اقایان اون بازی های درخشان با اسپانیا و ارژانتین و پرتغال خیلی کوچیک بوده. تا 100 سال دیگه به خواب ببینیم همچین بازی های درخشانی و کسب 4 امتیاز . حسادت هم حدی داره. کیروش منطقی بود و نمیخاست مثل عربستان 8 تایی بشیم. وجدانن و انصافن با اومدن کیروش بازیکن سالاری تموم شد.فوتبال بزن زیرش تموم شد.از نظر دفاعی محشر بودیم (در مقابل بزرگان جهان مجبور بودیم) .به قول کیروش بازی موش و گربه. وجدانن ایستادن کیروش کنار نیمکت تیم ملی مایه ی افتخار بود و بهش میبالیدیم. همه همدل بودن و کسی دیگه ساک ورزشی رو با توپ اشتباه نمیگرفت. گیروش اخلاقش تند بود و مجبور بود تند باشه در این فوتبال دلال خیز. حالا هی بگید جام نداشت.خخخ قهرمانی جونان جهان با پرتغال جام نبود؟/ خدا وکیلی کسی بیاد از کیروش انتقلاد کنه که تو کل جهان غیر از ایران ده نفر اسمشو بدونه.خخخ . یا حداقل از 100 کیلومتری رئال مادرید یا منچستر رد شده باشه.
  • سامان TR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    یک مجری و گزارشگر با وجدان از یکی از این حضرات که میگویند کیروش به ما توهین کرده یک سوال بپرسد : لطفا دو تا از توهین هایی که کرده را نام ببرند شاید من خیلی نادان باشم که تا بحال متوجه توهین های ایشون نشدم !!
  • یک ایرانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    تمام بازیکنانی که کی روش قبولشان نداشت شمشیر از رو بستند.
  • سیروس US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    تا جائی که ایرانی ها یادشونه، کی روش فقط به بی شعوری یه عده خاص از آدمهای بلاتکلیف و غیرمسئول اما مدعی، اعتراض کرد، و با حمایت مردم ایران هر جا که لازم بود از حقوق فوتبال و مردم هوادار فوتبال دفاع! حالا اگر به یک عده ای برخورده و بهشون توهین شده این دیگه مشکل خودشونه! کی روش درواقع حرفهائی را گفت و برایش جنگید که این آقایان مثلا پیشکسوت باید میگفتند، ولی چون یا جرات گفتنش را نداشتند و یا برایشان منفعت در سکوت بود، به تریج قبالشون برخورده! نه آقای رجب زاده، شاید به شعور فوتبالی شما توهین شده باشد، اما رفتار کی روش باعث ترقی شعور فوتبالی فوتبالیست ها ایرانی و بقیه ایرانیانی که مثل شما فکر نمیکنند شد!
  • دون فابيو IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    شيراز هيچ وقت بازيكن طراز اول نداشته و در سطح 2 بوده، اگر سطح بالا بود بايد در ليگ هميشه نماينده مي داشت!
  • سیاوش IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    اینجاست که باید به کیروش حق بدیم که به شعور بعضی ها توهین بکنه اگه کیروش هم کوتاه می آمد به حال و روز اسکوچیچ دچار می شد یه آدم ساده هم وقتی این حال و روز فوتبال رو ببینه باید به عقل و شعور این آقایون شک کنه
  • ايراني IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    شبيه ديالوگ مايكل كورلئونه در پدر خوانده يك بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی