نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ماجرای تمدید نشدن قرارداد رامین رضاییان/ مشکل از برنامه فوتبال برتر نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی تصور می‌کنند رامین رضاییان به دلیل حضور در برنامه فوتبال برتر و طرح صحبت‌هایی که با مخالفت باشگاه مواجه شد با عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شده است در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

خبر ورزشی -  بحث کنار گذاشتن رامین رضاییان از لیست تیم پرسپولیس برای فصل جدید ماجرایی بود که در استادیوم فولاد شهر کلید آن زده شد. در این بازی که بین پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید کادر فنی تیم پرسپولیس تصمیم گرفت سیامک نعمتی را به جای رامین رضاییان وارد زمین کند؛ رامین در حالی که قصد نداشت به کنار زمین بیاید در نهایت با اعتراض تند افشین پیروانی به کنار زمین آمد تا سیامک نعمتی به جای او وارد میدان شود. زمانی که رامین رضاییان روی نیمکت نشست در گفتگو نه چندان دوستانه با افشین پیروانی تعویض خود را نابهنگام توصیف کرد و اینجا بود که کریم باقری وارد مجادله شد و با اعتراضی تند به رامین رضاییان از او خواست ماجرا را تمام کند. 

یحیی گل محمدی در پایان بازی خیلی دوست نداشت در مورد این موضوع صبحت کند چرا که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر می‌حنگید و نمی‌خواست تیمش به حاشیه کشیده شود. البته رامین رضاییان بلافاصله بعد از بازی از کادر فنی تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی در همان استادیوم فولاد شهر به خاطر این حرکت رامین رضاییان تصمیم گرفت این بازیکن را برای فصل بعدی از لیست تیم کنار بگذارد که این کار را هم انجام داد و در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تصمیم گرفت دانیال اسماعیلی فر را به جای رامین رضاییان بخدمت بگیرد. 

رامین رضاییان در حالی به تعویض خود در استادیوم فولاد شهر معترض شد که در تیم یحیی گل محمدی؛ کاپیتان سید جلال حسینی حتی حاضر شده بود در دقیقه ۹۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود. 

 رضاییان پیش تر هم از سوی برانکو ایوانکوویچ به دلیل درگیری با علی علیپور از اردوی تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده بود. 

مدافع سرخ ها بعد از اینکه با عدم  تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شده بود به قطر رفت و چند روزی با تیم الشحانیه تمرین کرد و در نهایت امروز به باشگاه سپاهان پیوست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    وقتی دوست و دشمن به نقش باقری در پرسپولیس و تیم ملی بعنوان یک مبصر یا ناظم صرف اعتراض می کنن و میزان دستمزد پر اختی بابت این کار ( داد زدن سر بازیکن خاطی یا نهایتاً زدن چک افسری زیر گوش خودی و نخودی ) اعتراض می کنن ، هرکس از راه می رسه تکذیب می کنه! یکی نیست از اینها بپرسه به نظر شما نقش ایشان چیه؟ طراحی تمرینات یا اجرای اونها؟ بدنسازی یا تمرین دروازه بان ها! یا حتی کوچ تیم کنار زمین در طول مسابقه؟!!! پس چرا هیچکس تابحال حتی یکبار درباره خدمات خاص اوس کریم حتی درحد اشاره هم چیزی نگفته! یا حتی یک عکس یا فیلم از نقش ایشان بعنوان مربی! ولی الی ماشالله درباره نقش مبصری و ناظمی ایشان فیلم ، عکس ، خبر و مصاحبه وجود داره! تا حدی که در ماجرای دو دستگی اخیر در تیم ملی ، علت اصلی بروز مشکلات رو عدم حضور ایشان در تیم ملی دانسته اند! یعنی تصور این بزرگواران این بوده که درصورت حضور آقا کریم در تیم ملی ، کافی بود آقا ناظم یک سر تشریف ببرن آلمان ، یک چک افسری بخوابونن زیر گوش آزمون و سر راهشون یک کشیده هم طارمی رو مهمون کنن! در طول مسیر یک اردنگی بزنن زیر جهانبخش! مدیریت چک و لگد باشگاه!!!
  • امیر IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    یحیی از نیم فصل با اسماعیلی فر بسته بود برای همینم نذاشت با رامین قرارداد طولانی ببندند بقیه حرفا بهانه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی