نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ماریا شاراپووا مادر شد/ نام فرزند تنیسور محبوب چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماریا شاراپووا، ستاره تنیس، اعلام کرد که پسرش به دنیا آمده است و عکسهایی از پسر و همسرش در اینستاگرام پست کرد.

ماریا شاراپووای ۳۵ ساله و نامزدش الکساندر گیلکز این هفته صاحب فرزند پسر شدند، و ماریا عکسی در کنار همسر و پسرش «تئودور» را با ۴.۴ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

برنده پنج دوره گرند اسلم زیر عکس نوشت: «تئودور زیباترین، چالش‌برانگیزترین و ارزشمندترین هدیه‌ای که خانواده کوچک ما می‌توانست داشته باشد.»

ماریا شاراپووا مادر شد/ نام فرزند تنیسور محبوب چیست؟

این تنیس‌باز بازنشسته روس در روز تولدش در ماه آوریل خبر بارداری‌اش را اعلام کرده بود.

شاراپووا و گیلکز ۴۲ ساله در سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدند. این تاجر بریتانیایی سپس در دسامبر ۲۰۲۰ از شاراپووا خواستگاری کرد و حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ پوندی الماس به ماریا داد. شاراپووا هنگام اعلام نامزدی خود نوشت: «از روز اولی که همدیگر را دیدیم، گفتم بله. این راز کوچک ما بود.» و گیلکز از ماریا تشکر کرد و نوشت: «من را تبدیل به خوشحال‌ترین آدم دنیا کردی. مشتاقانه در انتظار یک عمر زندگی در کنار تو هستم تا دوستت بدارم و از تو بیاموزم.»

شاراپووا در فوریه ۲۰۲۰ از تنیس اعلام بازنشستگی کرد. و نوشت: «چگونه تنها زندگی‌ای را که تا به حال شناخته‌ای پشت سر می‌گذاری؟ چطور از میادینی که از دوران کودکی در آن تمرین کرده‌ای دور می‌شوی، از بازی‌ای که دوستش داری، بازی‌ای که اشک‌های ناگفته و شادی‌های وصف‌ناپذیری را برایت به ارمغان آورد، ورزشی که در آن خانواده‌ پیدا کردی، همراه با طرفدارانی که بیش از ۲۸ سال پشتت ایستادند و حمایتت کردند؟ من در این راه تازه‌کارم.. پس لطفا من را ببخش، تنیس.. با تو خداحافظی می‌کنم.»

شاراپووا در آگوست ۲۰۰۵ در حالی که تنها ۱۸ سال داشت، شماره ۱ جهان شد و چهار بار دیگر هم به این مقام دست پیدا کرد. او پنج عنوان اصلی (دو عنوان در اوپن فرانسه و یک اوپن استرالیا و یک اوپن ایالات متحده به علاوه ویمبلدون) و در مجموع ۳۶ عنوان کسب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی