نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
آماده‌ترین ستاره تیم کهکشانی پرسپولیس/ دلیل اصرار یحیی به جذب یک بازیکن مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اغراق نیست اگر سعید صادقی را بهترین و آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس در تمرینات پیش فصل بنامیم!

یحیی گل‌محمدی به خاطر آمادگی خوب سعید صادقی در تمرینات به شدت به این بازیکن برای درخشش در فصل آتی امیدوارتر شده است.

آقای پاس گل فصل گذشته جوری در تیم کهکشانی (لقب جدید پرسپولیس!) تمرین می‌کند و به توپ ضربه می‌زند توگویی سال‌هاست پیراهن این تیم را می‌پوشد. شاید کمتر کسی فکرش می‌کرد را می‌کرد یحیی گل‌محمدی آن قدر درفصل نقل و انتقالات روی خرید سعید صادقی پافشاری کند اما این بازیکن ساروی و ۲۷ ساله در تمرینات آماده نشان داده تا به همه ثابت کند بی دلیل لقب شاه ماهی نقل و انتقالات را به خود اختصاص نداده است!

سعید صادقی در حالی در دیدار دوستانه مقابل تیم پیکان بازی کرد که مهدی ترابی به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین دلیل ساده او توانست در پُست اصلی و دلخواه خودش بازی کرده و هنرنمایی کند! پُست دلخواه صادقی هافبک و وینگر چپ است اما در دیدار تدارکاتی قبلی برابر امیدهای پرسپولیس او و مهدی ترابی مجبور بودند به تناوب جای خود را در سمت راست و چپ خط دفاعی عوض کنند. در غیاب مهدی ترابی اما شنیدیم سعید صادقی هنرنمایی کرده و بارها با دریبل و نفوذهایش مدافعان تیم پیکان را آزار داده است.

صادقی اگر همان صادقی گل گهر سیرجان در فصل گذشته باشد می‌تواند هم پرسپولیس را قهرمان کند و هم پیراهن تیم ملی در جام جهانی را بپوشد. باور نمی‌کنید از یحیی گل‌محمدی و تماشاگران تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس به ویژه دیدار با تیم پیکان بپرسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    آقا تیمی کهکشانی هست که دوتا فوروارد خوب بگیره یا یک مربی اروپایی بگیره
    • کامران IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      کلا یحیی بالانس تیم و خوب انجام نمیده یه فصل فقط دوتا دفاع وسط داره ،بعد فصل بعد ۶ تا دفاع وسط الانم ۸ تا هافبک بدون حتی یه مهاجم
  • ساوالان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حالا که تیمتان را کهکشانی می دانید هیچ بهانه ای برای باختن قابل قبول نیست لنگ کهکشانی
  • کابوس کیسه پرسپولیس زلزله IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    امسال قهرمانی رو از تیم کیسه پس گرفته ودربی خاطره انگیزی برایشان رقم میزنیم که دوباره سالها در کیسه کیسه تنان به یادگار بماند.
  • امین LT ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بازکنارو اماده میگیره اقا یحیی دربداغون تحویل میده .
  • ناشناس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    واله همه روی جذب این بازیکن اصرار داشتند.اگه به علم و تجریه یحیی بود باز گزینه هایی مثل تیمروف و حنانف و... را بازیکن خوب تشخیص می داد. وقتی دید همه روی جذب صادقی اصرار دازند با پول نفتی که منحصرا در خدمت لنگ است با یه قرارداد نجومی و آپشن دعوت به تیم ملی صادقی رو جذب کرد. البته هنوز مونده تا نشون بده واقعاا ارزشش رو داشت یا نه. آمادگی توی تمرینات که چیزی رو مشخص نمی کنه.
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    همه بازیکنهای تیم ما ستاره هستن
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    اون دوستمون که ظاهرا در حالت خوشبینانه خوش هستن یا ....میگن آپشن تیم ملی آخه عزیزم تیم ملی مربی داره که پرسپولیس بخواد قول تیم ملی به بازیکنش بده. یه کم فکر کن بعد،حرف بزن خودت زیر سوال نری. خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی