نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
صحبت‌های مهم رئیس بارسلونا در مورد خرید لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا جزئیاتی جدید را در مورد روند خرید روبرت لواندوفسکی ارائه کرد.

رییس باشگاه بارسلونا در مراسم رونمایی از خرید جدید باشگاه یعنی رافینیا، در مورد روبرت لوادوفسکی دیگر گزینه مد نظر باشگاه نیز صحبت کد.

خوان لاپورتا، پس از پایان مراسم معارفه این ستاره در نشست خبری حاضر شد و ابتدا در خصوص رافینیا گفت: «رافینیا مرا به یاد برزیلی‌های سابق بارسلونا می‌اندازد. ژاوی عاشق رافینیا بود و روی جذب او پافشاری کرد و باشگاه نیز هر کاری می‌توانست انجام داد. از رافینیا ممنونیم که تمایل خود برای انتقال به بارسلونا را نشان داد. این موضوع کلیدی بود. از دکو نیز بی نهایت متشکرم. تو نیز این انتقال را ممکن کردی. قرارداد رافینیا تا ۲۰۲۷ است. به این انتقال خیلی افتخار می‌کنیم.»

رییس باشگاه بارسلونا در ادامه در خصوص جذب روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که مدتهاست مورد نظر بارسا قرار دارد، اینطور پاسخ داد: «تلاش می‌کنیم خواسته‌های کادر مدیریت و مربی را برآورده کنیم ولی خودمان را به کاری مجبور نمی‌کنیم چون هر انتقال به چیزهای زیادی بستگی دارد. ما برای ساخت یک تیم خوب خیلی کار می‌کنیم. در مورد بازیکنانی که هنوز با تیم‌هایشان قرارداد دارند، تماس گرفته‌ایم ولی به احترام بایرن مونیخ مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم.»

او در مورد رقم پیشنهادی بارسا برای خرید لوا حرفی نزد اما توضیح داد: «نمی‌خواهم در مورد پیشنهاد به بایرن مونیخ حرف بزنم و به ان بپردازیم ولی می‌توانم بگویم هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. به احترام بایرن مونیخ بیشتر از این در خصوص لواندوفسکی صحبت نمی‌کنیم.»

طبق آخرین گزارش‌ها، بایرن، بارسلونا و زهاوی، ایجنت بازیکن در حال مذاکره مستقیم برای رسیدن به توافق کامل هستند. لواندوفسکی با وجود حضور در تمرینات بایرن در روزهای اخیر بار دیگر از بایرن خواست که اجازه دهند او این باشگاه را ترک کند و زیرا او فقط خواهان انتقال به بارسلوناست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی