نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کی‌روش را به تیم ملی بیاورید تا لااقل هر ۳ بازی را در جام جهانی آبرومندانه ببازیم!/ مشکل قلبی این آقا اصلاً درست نبود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدرس مربیگری فیفا معتقد است رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ابتدا باید درباره پرونده مارک ویلموتس پاسخگو باشد، سپس وارد گود رقابت برای ریاست فدراسیون شود.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی در جام جهانی و انتخابات فدراسیون فوتبال، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*مهدی تاج باید بگوید مشکلاتی که در گذشته داشته، به کجا رسیده است و مشکل پرونده ویلموتس حل شده است یا خیر. اگر این پرونده حل‌وفصل نشده است، چگونه می‌توانند او را مجدداً به‌عنوان نامزد انتخابات قبول کنند؟ باید ببینیم افراد مجمع فدراسیون که باید نامزدی او را تأیید کنند، زیر درخواستش را امضا کرده‌اند یا خیر.

*آن صحبت‌ها (مشکل قلبی) اصلاً درست نبود و همه از این موضوع باخبر هستند، اگر حرف دیگری بزنیم، تف سربالاست!

*هر کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود، باید از طریق لابی‌گری و رانت‌های سیاسی بتواند مشکلات مالی فوتبال را حل کند. میرشاد ماجدی جوان است و فکر نمی‌کنم از لحاظ رانت سیاسی آن‌قدر قوی باشد یا اسپانسری داشته باشد که مشکلات مالی فدراسیون را حل کند.

*علی دایی انصراف خود را اعلام کرد. امیر قلعه‌نویی هم تجربه زیادی دارد، اما سرمربی ایران در جام جهانی باید مسابقات جهانی را لمس کرده باشد. جواد نکونام سال‌ها در اوساسونا بازی کرده است و مناسبات را می‌شناسد. او کاپیتان تیم ملی بوده است و شاید جریان‌های انحرافی درون تیم را سروسامان دهد.

کی روش را به تیم ملی بیاورید تا لااقل هر ۳ بازی را در جام جهانی آبرومندانه ببازیم!/ مشکل قلبی این آقا اصلا درست نبود

*با توجه به مشکلاتی که در فدراسیون وجود دارد، تنها کی‌روش می‌تواند شرایط تیم ملی را بهتر کند. او میان بازیکنان محبوب است و تمام اختلافات درون تیم ملی را از بین می‌برد. شاید کی‌روش چهار بازیکن به تیم‌های دیگر ببرد یا از دیدارهای تدارکاتی کمیسیون بگیرد که آن هم حق اوست!

*هیچ وقت چنین بحرانی را در فوتبال جهان نه دیده‌ایم و نه خواهیم دید. کی‌روش فرهنگ ما را می‌شناسد و مشکلات کوچک تیم ملی با حضور او حل می‌شود. اولین اصل در مربیگری، پذیرش مربی است که تعدادی از بازیکنان، اسکوچیچ را قبول ندارند. بازیکنی که به خودش اجازه می‌دهد درباره مسائل تیم ملی با عناصر سیاسی صحبت کند، خارج از چارچوب وظایف خود عمل می‌کند.

*اگر کی‌روش یا اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشند، در هر سه بازی جام جهانی شکست می‌خوریم. با کی‌روش اما آبرومندانه می‌بازیم و کمتر گل می‌خوریم. در دوره گذشته جام جهانی قدرتمندتر بودیم، اما حذف شدیم. اکنون در خطوط دفاع و میانی بسیار ضعیف هستیم و جز چند لژیونر، تیمی نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • نیما AT ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حرف حق... خبر ورزشی این همه نظرسنجی در مورد سرمربی تیم ملی برگزار کرد، هیچ وقت نتایج رو با اونهایی که تصمیم گیر هستن در میان گذاشتید؟! شاید مسئولین فوتبال اینقدر پرت هستن واقعا نمی دانند مردم چی میخوان.
    • میلاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      ایشون خیلی ظریف اشاره میکنه که جناب کیروش دلال عستن . اونحا که میگه شاید ۴ تا بازیکن به تیمها ببره یا از بازیها ندارکاتی کمیسیون میگیره.
    • دانیال IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      جهان سومی بودن یعنی اینکه هنه فکر و ذکر ما شده جام جهانی ۲۰۲۲ در حالیکه هیچ نگاه و برنامه ای برای جام ملتها و جام ۲۰۲۶ و بعد از اون نداریم اگه قراره مربی بیارین بهتره با توجه به مسابقات بعد از جام جهانی باشه
  • احمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حرفش کاملن منطقی اقای تاج نباید ریس فدارسیون شود قلبش خوب شده ناراحتی قلبی نگیرد
  • حسین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کی گفته با کیروش حتما مییازیم، دوره قبل گروه ما سخت بود ، این دوره قطعا شانسمون بیشتره، تازه تیم ترسش ریخته، با اسکوچیچ هیچ شانسی نداریم چون تیم دچار اختلاف شده ، قلعه نویی هم که اصلا خودش یعنی تنش ، کیروش رو بیارید بابا دیوونمون کردین
  • محمد ایرانی پرسپولیسی ۶ آتیشه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    فقط کی روش، آقای وزیر، کی روش این تیم رو ساخته و تنها کی روش هم تیم و هم رقباش رو میشناسه... و نتایجی آبرومندانه در جام جهانی حیثیتی و تاریخی این دوره که با استکبار هم گروهیم خواهد گرفت... دیدید کانادا چه کرد؟! ورزش و خاصه فوتبال جنگ است و کاملا سیاسی
  • f IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    جناب کارشناس شما و امثال شما که سنگ مردک پرتغالی را به سینه می زنید بدون شک یا نفعی داشته و یا خواهید داشت و الی کسی که تمام امکانات کشور را در اختیار داشت و 8سال نتوانست هیچ گونه مقامی حتی در اسیا کسب کند جای دفاع دارد کسی که به تمام گذشته ما به مسئولین ما توهین می کرد چون داگان ارزان قیمت و مودب هست باب میل شما نیست با هر نتیجه ای ببازیم بهتر از این است که کسی بیایید که به هویت و شخصیت و فرهنگ ما توهین کند ضمنا اخراج اسکوچیچ با نتایج درخشانش فرهنگ و تمدن غنی ایران و ایرانی روحیه جوانمردی و ادعای دیینی ما را زیر سئوال برده که ترمیم آن به اسانی اسانس نیست
    • عادل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      چی می گی برادر ؟؟ اگر مربی گری به مودب بودن وساکت بودن و آرام بودن باشه که همون وحيد هاشميان از همه بهتره ! ما به يک مربی گرگ و ترسناک نياز داريم که همه از او حساب ببرند و اجازه دخالت به هيچ کس نده !اون شخصيتی که شما دنبالش هستی را فقط در معلم ورزش های مدرسه و آقای جلالی ميشه ديد ! کيروش هم جنم داره ؛ هم سواد داره هم تجربه ومهمتر اينکه با تمام اين بازيکنان کاملا آشناست ! درسته که مقام نياورد ولی 4 امتياز برامون گرفت و اين نسل فوتبالی را برامون ساخت که قطعآ خيلی با تجربه تر از 4 سال پيش هستند !
    • ب IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      در جواب عادل باید بگم که قبل از حرف زدن یه مقدار تحقیق کنی بد نیست.کیروش اولین سرمربی گری رو در ایران گذروند و تا قبلش فقط آنالیزور بوده در حالی که اسکوچیچ تو اسلوونی سرمربی گری میکرد.اگه مصاحبه بازیکنان منچستر رو بخونی همشون از دست کی‌روش شاکین و گفتن که کلا تفکر کی‌روش دفاعیه و مربی ترسوییه.از نظر سواد فوتبالی هم اگه بری تحقیق کنی اسکوچیچ سواد فوتبالیش از کی‌روش بالاتره و تمام مدارکش رو هم داره.از نظر تجربه هم کی‌روش تمام تجربیات سرمربی گریش رو از ایران شروع کرد که ماشالا به همه باخت.از عراق و لبنان و بحرین بگیر تا بقیه.ایران با اسکوچیچ بعد از سی چهل سال تونست عراق رو با اختلاف سه گل ببره.ما امثال کریمی و دایی و خداداد رو داشتیم که در لیگ آلمان بودن،کریم باقری تو لیگ انگلیس،رحمان رضایی تو لیگ ایتالیا و ......ما بازیکنانمون تو بهترین لیگ های دنیا بودن ولی این مردک اومد بازیکنان ما رو ترنسفر کرد تو لیگ های آشغالی مثل لیگ روسیه و بلژیک و یونان و ....که هیچ جایگاهی تو لیگ های خوب دنیا ندارن.پس الکی کی‌روش رو گنده نکنید ،مربیان ایرانی ما صد پله از کی‌روش بهتر هستن.تحقیق کنی بد نیست
    • پرویز IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      میخوام توی این کامنت جواب دوستمون ((f)) رو بدم.برادر شما انتظار داشتی طرف از خونه به خونه بابل بیاد تیم ملی رنک ۱ آسیا ، تازه بی ادبی هم بکنه!هرچند خبر نداری،دو هفته پیش توی فدراسیون داشته خاک فدراسیون رو به توبره می کشیده بخاطر دو روز دیر شدن مواجبش و صدای داد و بیدادش بد پیچیده بوده.راستی اسمش دراگانه نه داگان احتمالا از فامیل هاشون هستی که دوس داری به اسم کوچیک صداش کنی.ضمنا من جای کیروش از شما عذر میخوام که نتونستن چندتا جام بگیره براتون! آخه قبل کیروش هرچی جام بود درو میکردید اون اومد مانع شد!!در جواب آقای ب : دوست عزیزم که به شدت(و البته به غلط) احساس فرهیختگی میکنی.قابلیت و راندمان هر فرآیندی رو بر مبنای ورودی ها و خروجی ها ارزیابی میکنن.یعنی اینقدر کم عقل شدیم برای مقایسه کیروش اسکو بریم تحقیق کنیم ببینیم کی چه مدرکی رو کجا گرفته؟؟!!یعنی نتایج کیروش جلوی آرژانتین ، پرتغال و اسپانیا و نبینیم ، بریم دنبال مدارک بگردیم.اسکو توی کرواسی هم اگه سرمربی بوده قطعا سرمربی تیمی مثل خونه به خونه زاگرب بوده!!!
  • javad IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    ساکت و تاج اون قرارداد رو با ویلموتس بستن, نه بازخواستی یا محرومیتی فقط بازی رسانه ای, الانم همه مسائل فراموش شده آقایون توسط هیچ مسئولی رد صلاحیت نمیشن!!!
    • طوری نیس .. طوری نیس IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      الان رد صلاحیت وریا غفوری از تیم استقلال ارجح تره تیم ملی بالاخره درست میشه تاج کار بدی که نکرده یه پولی وسط بوده تنها خوری هم که نکرده اگه کرده بود با اقتدار و باصلابت اینطور کاندید نمیشد خودی باش بیخودی باش
  • ناشناس US ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    تحلیل یک کیسه کش به ظاهر دلسوز
  • يك ايراني IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    درود بر شما استاد اي كاش گوش شنوايي در فدراسيون پيدا شود.
  • شهرام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    فقط اسکوچیچ. اسکوچیچ تیم 90 درصد حذف شده را مقتدرانه به جام جهانی برد
  • محمد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    این جملۀ طلایی را کاش اونایی که تیم ملی را رها کردن و دلسوزِ اسکوچیچ شدن بدونن: اولین اصل در مربیگری، پذیرش مربی است که تعدادی از بازیکنان، اسکوچیچ را قبول ندارند.
    • شیرزاد CA ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      میگه یارو کیروش دزده! دلاله! ولی حقشه! زکی کازشناسو! اگه اون حقشه و دزدی عیب نیست چرا به تاج گیر میدی؟
    • ب IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      پسر خوب دو نفر تو تیم ملی اسکو رو قبول ندارن و بقیه قبول دارن و اتفاقا اسکو باید بمونه و اون دو نفر رو خط بزنه تا تیم یک دست بشه.ما بازیکن خوب زیاد داریم که جای این دو بازیکن در رو و پر حاشیه رو بگیرن
  • Reza IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بهترین گزینه کی‌روش ولیکن این فدراسیون بی لیاقت کاری پیش نمیبره ، مردم کی‌روش رو میخوان ، بازیکنان کی‌روش رو میخوان چرا باید به‌خاطر دو نفر که با کی‌روش مشکل شخصی دارند منافع تیم ملی و کشور رو پایمال کرد؟؟
  • امیر مهدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    خدا را شکر یک نفر عاقلانه در خصوص تیم ملی و سرمربی نظر داد این تیم بدون کی روش با گل های زیاد می بازه اونموقع نه از کمیته فنی خبری خواهد بود نه از فدراسیون آخر سر هم باخت تیم ملی سر آبدارچی تیم خواهد شکست
    • Ali IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      آقا مهدی : مثلی هست که مضمون آن چنین است ،کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی این آقا اگر چیزی در چنته داشت در یکی از تیم ها که کم هم نیستند مشغول بود اما وی نیز مانند دیگر تماشاگران فوتبال فقط تماشاگرند فقط چون یک زمانی مدرس فیفا بوده اند تصور می کند هنوز هاوه لانژو یا بلاتر رئیس فیفا هستند و او هم مدرس .
    • ... US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      علی‌ آقا، همین مصر داره سخت تلاش میکنه برش گردونه. این خودش نشون میده که مصری‌ها به طبابت کیروش اعتقاد دارن. همسایه کناری ما عراق هم کلی دنبالشه. خیالت راحت که تیمهای زیادی کارلوس را میخوان، ولی‌ اون تیپی‌ نیست که به تیمهای رده پایین مثه عراق، یمن، و عمان رو نشون بده.
  • 4444 IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    فقط لنگیا و دلالا اسکوچیچ رو میخوان
    • مرتضی US ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      متاسفانه تیم فعلی اصلا منسجم نیست و مثل فرشی هست که تکه تکه نخ نما شده. و با این وضع به تور انگلیس و ولز و آمریکا که آماده هستند بخوریم افتضاح بزرگی پیش میاد. دوره کی‌روش ما تیم منسجم داشتیم با قدرت ذهنی بالا و با قدرت بدنی بالا و با اعتماد به نفس بالا در جام جهانی بازی میکردند. اینکه مرتب ادعا میکنیم که لژیونر اینجا و آنجا داریم دردی را دوا نمیکنه چون تیم فعلی کلا از هم گسسته هست و قابل مقایسه با تیمهای جام جهانی دوره کی‌روش نیست. فدراسیون و اطرافیان ابر و اعتبار اسکوچیچ را از بین بردند. در این مدت کوتاه هنوز کی‌روش قادره این تیم را به جایی برسونه که در جام جهانی بازیچه نشیم.
  • ياشار IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    سلام آقا يا خانم ب كيروش اولين تجربه سرمربيگريش ايران بود؟!!!!! سرمربي رئال مادريد پس كي بو؟ كيروش نبود؟ سرمربي پرتقال تو جام جهاني 2010 كي بود؟ كيروش نبود؟ كه توسط اسپانيا حذف شد كه قهرمان جام جهاني شد شما اطلاعاتتون كافي نيست بهتر نيست اظهار نظر نكنيد؟ سرمربي افريقاي جنوبي اينا همش قبا از اومدن به ايران بود
  • غلام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    دوتا بازی تدارکاتی با دوتا تیم مطرح بگذارید تا اسکوچیچیان متوجه بشوند اسکو روبروی تیم‌های بزرگ هیچی برای ارائه نداره همونجور که تو دور گروهی هم جلو کره دیدید و خیلی ها گفتند اما تو باد پیروزی بر عراق و بقیه تیم‌های گروه که خدایش تو شرایط بدشون بودن و اگه گند کاری ویلموتس نبود بردنشون سخت هم نبود.با نتایج ناپلئونی بردیم به فکر عوض کردنش بودیم بهتر بود الان دیگه فایده نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی