نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شایعه عجیب حوالی پرسپولیس/ دو کاپیتان پرسپولیس در لیست خروج یحیی؟!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظهر امروز دو کاپیتان باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شدند.

ظهر امروز امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا که پس از خداحافظی سیدجلال حسینی، کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس محسوب می‌شوند وارد باشگاه پرسپولیس شدند. این دو در حالی که با عصبانیت وارد ساختمان باشگاه می‌شدند از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کردند که دوربین‌های خود را خاموش کنند و تصویربرداری نکنند.

هنوز از دلیل اصلی حضور این دو بازیکن در محل باشگاه پرسپولیس اطلاعی در دست نیست اما ظاهرا این دو برای جلسه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه آمده‌اند.

در این بین شایعاتی مبنی بر در لیست خروج بودن این دو بازیکن نیز مطرح شده که با توجه به اینکه عالیشاه و کامیابی‌نیا زمانی به محل باشگاه آمده‌اند که کل بازیکنان در اردو هستند، این شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه پرسپولیس و این دو بازیکن به این خبر چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • پرسپولیس IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کس زنتون با خبر وشایعه پرتکنیتون
  • عشق یک کلام، پرسپولیس IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کمال کامیابی نیا در مورد حضور در باشگاه: عضوی از باشگاه هستیم و طبیعی است که برخی اوقات در دفتر باشگاه حاضر شویم. اینکه هر موضوعی را با حاشیه و شایعه شکل دهند کار درستی نیست. پرسپولیس در این فصل به دنبال آرامش و دستیابی به هدف خود است. من و امید برای پیگیری مساله مالیاتی در باشگاه حاضر شده بودیم. پس مرتیکه های دیوث خبر ورزشی خفه خون بگیرین..زر زر الکی نکنید.
  • فرخ IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کس زنتون بااین شایعه پراکنیتون×××😆😆😆 واونایی که میذارن خواهرشون هم روش
  • ع‌ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بیشترین‌شایعات‌از‌طرف‌تیم‌رقیب‌است‌محکم‌بزتید‌تو‌دهانشان
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    اگه یحیی قرار باشه باامید وکمال هم مشکل داشته باشه بهتره خودش از تیم اخراج بشه بسه که امسال مهره از دست دادیم .امید وکمال تحت هیچ شرایطی نباید جایگهاشون حتا سرسوزنی به خطر بیفته.چی شده که واسه کاپیتانهای تیم امسال حاشیه درست میکنند بدون جریان نیست
  • ص_ف IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    ببخشید یحیی یا هر سرمربی دیگری باید مغز خر خورده باشد که چنین تصمیم احمقانه‌ای بگیرد لطفاً از کاه کوه نسازید
  • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    باور بفرمایید اگر این کار را یحیی انجام بدهد عالیشاه وکامیابی نیا را را رد بودن.بهترین کار را برای پرسپولیس انجام داده است.
    • امیر IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      دقيقا دوتا حسود زیر آب زن که فقط دنبال باند بازی هستن کامیابی نیا که خیلی وقته تموم شده عالیشاه هم بازیکن نصفه هست اصلا تو فاز دفاعی کارایی نداره و کمک نمیکنه فقط تو حمله اونم متوسط هست
  • آرش IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اولا که کمال وعالیشاه کاپیتان های تیم هستن وبرا مطالبات سال گذشته خودشون وبچه های تیم اومده بودن بادرویش جلسه داشتن که قراربوده قبل ازاردوتسویه بشه که نشده والان دوباره چه قول هایی به بازیکنا وکاپیتان های تیم دادن نمیدونم دومابازیکن تیم وباشگاه بایدبه باشگاه بیان برن شایدیکی خواسته ای داره همین کارسالهای قبل سیدجلال میکردوازطرف همه بازیکنا وکیل میشد خواسته وحرفهای بازیکنا رامیزدالانم این دوکاپیتان هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی