نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
این مربی، نیمار را در تیمش می‌خواهد/ بازیکنانی دارم که به آنها فرصت بازی نخواهد رسید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید زیادی بر حفظ نیمار در این تیم دارد.

شایعات بسیاری درباره جدایی یا ادامه حضور نیمار در پاری‌سن‌ژرمن در چند هفته اخیر به گوش رسیده است. 

بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که کیلیان امباپه از مدیران پی‌اس‌جی خواسته که این بازیکن را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند و صحنه‌هایی که در تمرینات پی‌اس‌جی دیده شد نیز شاهدی بر سردی روابط این دو بازیکن بود. با این حال به نظر می‌رسد که سرمربی جدید این باشگاه فرانسوی علاقه خاصی به بازی نیمار دارد و از مدیران پی‌اس‌جی خواسته که دست از تلاش برای فروش او بردارند. 

گالتیه در گفتگو با روزنامه «اکیپ» در این باره اظهار داشت: «یک تیم همیشه با بازیکنان بزرگ قوی‌تر است و نیمار یکی از آنها است. با توجه به شرایط این فصل، من باید از سیستم چرخشی استفاده کنم. من خواهان داشتن ۱۱ بازیکن قدرتمند و پنج بازیکن ذخیره هستم که به اندازه این ۱۱ نفر قوی باشند.»

این مربی، نیمار را در تیمش می‌خواهد/ بازیکنانی دارم که به آنها فرصت بازی نخواهد رسید!

تعدادی از رسانه‌های فرانسوی در چند هفته اخیر از لیست سیاه لوییز کامپوس برای فروش چندین نفر از بازیکنان این تیم خبر داده بودند که نام بازیکنانی چون پاردس و ایکاردی در آن به چشم می‌خورد. 

این مربی فرانسوی در این باره گفت: «تیمی که ۲۶ یا ۲۷ بازیکن داشته باشد واقعا بیش از حد بزرگ است. بازیکنانی هستند که فرصت بازی به آنها نخواهد رسید. ما با آنها صحب کردیم. این کار آسانی نبود. ما بیشترین احترام ممکن را برای این بازیکنان قائل هستیم.»

او با اشاره به تصمیمش برای استفاده از بازیکنان جوان اضافه کرد: «ما ۲۱ بازیکن به جز دروازه‌بان‌ها و چند بازیکن جوان می‌خواهیم. باشگاه‌های بزرگی که در بالاترین سطح قرار دارند به درستی از بهترین بازیکنان جوان در کنار تجربه و کیفیت دیگر بازیکنان بهره می‌برند و ما هم باید همین روند را در پیش می‌گیریم»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی