زمان زیادی نداریم، مربی ایرانی همدلی را بیشتر خواهد کرد/ با این تیم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق تیم استقلال و پرسپولیس گفت: فقط سرمربی ایرانی می‌تواند حاشیه‌ها را کم کند و در تیم ملی اتحاد برقرار کند.

فراز فاطمی درباره شرایط تیم ملی امید کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم ملی امید یک تیم آینده داری است و سرمایه گذاری خوبی هم روی این تیم شده است ،  قرار است ما با بازیکنان زیر ۲۱ سال در این رقابتها شرکت کنیم تا ملی پوشان جوان تجارب کافی در رقابتهای بین مللی را کسب کنند. به همین دلیل همه کارهای لازم را برای تیم مهدوی کیا انجام دادیم تا به امید خدا ۱۲ مرداد اعضای تیم عزم کشور ترکیه شوند.

وی افزود : در رقابتهای کشورهای اسلامی با ۳ تیم مراکش ، عربستان سعودی و آذربایجان همگروه هستیم. گرچه گروه سختی است ولی مطمئن باشید ما از این گروه صعود خواهیم کرد. عربستان در رده امیدها قهرمان آسیا شده است که فکر می‌کنم اصلی ترین رقیب ما هم همین تیم باشد ، گرچه مراکش هم تیم خوبی است ولی به این تیم امید خیلی امیدوار باشید.

مهاجم اسبق سرخابی‌ها درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان توضیح داد: به نظر من اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال ، فوتبالیست‌های بزرگی بودند و دارای کوهی از تجربه هستند، پس باید به نظر این افراد اطمینان کرد تا تیم ملی با قدرتی را روانه جام جهانی کنیم.

فاطمی در پایان خاطر نشان کرد: به شخصه چون زمان زیادی نداریم، موافق حضور یک مربی ایرانی برای تیم ملی هستم. سرمربی ایرانی می‌تواند حاشیه‌ها را از بین ببرد و همدلی را بین ملی پوشان بوجود بیاورد. تیم ملی از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و با وجود داشتن چنین بازیکنانی است، می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamid IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    با مربی ایرانی ؟ بی خیال
  • آرمان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    این تیم ملی با مربی ایرانی یا خارجی چیزی نمیشه
  • محمود IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کارمون خیلی سخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی