نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جناب‌خان استقلالی است و انتظاری غیر از این نداشتیم/ رامبد جوان علیه هر کسی کاری انجام دهد آن فرد محبوب‌تر می‌شود/ استقلال قوی‌تر از پارسال بسته شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: محمد بحرانی صداپیشه جناب خان را کاملاً می‌شناسم و با اقدامی که در رابطه با حرکت زشت برنامه خندوانه انجام داد انتظاری غیر از این از او نمی‌رفت.

میثم منیعی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات مربوط به برنامه خندوانه و پاک کردن اسم وریا غفوری در بازی اسم و فامیل، همچنین شرایط این روزهای استقلال در آستانه برپایی اردوی ترکیه اظهاراتی را مطرح کرد.

برنامه خندوانه و اتفاقات مربوط به بازی اسم و فامیل را دیدید؟

کار خیلی زشت انجام شد! اصلا کار قشنگی نبود! کسانی که اینطور فکر می‌کردند که نباید اسم وریا در تلویزیون برده شود یادشان بیاید ۱ ماه پیش در شب قهرمانی استقلال دهها بار مجری برنامه تلویزیونی اسم وریا را برد و همه شبکه‌های تلویزیونی ایران اسم و تصویر قهرمان ایران و کاپیتان آن را با جام به دفعات نشان دادند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. کاش رامبد جوان بگوید از چه چیزی ترسیده که اسم وریا را پاک کرده است؟ آیا اسم وریا برای رامبد جوان اینقدر ترس دارد که آن را پاک کرده؟ آیا این کار ارزش عذرخواهی از میلیون‌ها هوادار استقلالی را داشت؟

به نظر شما چرا این اتفاق افتاد؟

رامبد جوان با این کارش حساسیت‌ها درباره کاپیتان فصل گذشته استقلال را بیشتر کرد. محبوبیت وریا غفوری کم نبود، با این کار بیشتر هم شد. به طور کلی رامد جوان علیه هر کسی اقدامی انجام دهد ان شخص محبوب تر می‌شود!

نظرتان درباره اقدام محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت عروسکی جناب خان چیست که خیلی سریع بابت این اتفاق از هواداران استقلال عذرخواهی کرد؟

من از قبل خدمت آقای بحرانی ارادت داشته‌ام و میدانم که یک هنرمند استقلالی است. یکی دو بار هم باهم جاهای مختلف بوده ایم و او را به خوبی از نزدیک میشناسم. جا دارد بابت این رفتار حرفه‌ای از ایشان تشکر کنم که به عنوان یک هنرمند محبوب همان حرکتی را کرد که از او انتظار داشتیم. اگر گوینده جناب خان بابت این اتفاق واکنشی نشان نمی‌داد باید تعجب می‌کردیم.

از اوضاع و احوال تیم استقلال صحبت کنید. در جریان شروع تمرینات این تیم قرار دارید؟

خوشبختانه استارت قدرتمندانه ای داشتیم. قطعاً استقلال نسبت به پارسال قوی‌تر بسته شده است. آقای آجرلو سعی کرد در این مدت تیمی‌را ببندد که تا ۵ سال آینده بتواند با همین نفرات دور هم بازی کند و جام‌های دیگری را به ارمغان بیاورد. اگر نگاهی به شرایط سنی بازیکنانی که به استقلال آمده اند بیندازید متوجه می‌شوید که آجرلو فوندانسیون تیم استقلال را با بازیکنان جوان تشکیل داد و آینده نگرانه تیم بست.

جناب‌خان استقلالی است و انتظاری غیراز این نداشتیم/ رامبد جوان علیه هر کسی کاری انجام دهد آن فرد محبوبتر می شود/ استقلال قویتر از پارسال بسته شد

ظاهراً اساپینتو هم علاقه زیادی به کار با جوان‌ترها دارد؟

هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد اما مربی گری در ایران فلسفه خاص خودش را می‌طلبد. هواداران فوتبال در ایران نتیجه گرا هستند. قطعاً استقلال هم باید برای هوادارانش جام بیاورد. ساپینتو هم می‌داند سرمربی تیمی‌شده که فصل قبل قهرمان شده و حالا حتماً کار سختی در پیش دارد.

فکر میکنید از پس این کار بر بیاید؟

تا جایی که درباره او می‌دانم از آن دست مربیانی است که برای رسیدن به خواسته اش هر کاری می‌کند. حالا هم که دیدیم در عرض یک هفته به اندازه دو هفته تیم را تمرین داد. این نشان می‌دهد کارش را با قدرت استارت زده و قطعاً تیمی‌که از ترکیه برگردد زمین تا آسمان با تیمی‌که راهی ترکیه خواهد شد فرق خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توپ تانک فشفشه IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    خندوانه مزخرف ترین برنامه دنیاست
  • دوبنده قرمز IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    این آبی ها هم که همش ناله می کنن
  • ایران وطنم IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    واقعا بدترین رفتارها رو در قبال وریا انجام می دن. بابا چیکارش دارید این بنده خدار و!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سوگند IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کلا یه عده کاسه داغ تر از آش تو این مملکت هستن که همه چیو ده برابر گنده می کنن. ایییییییش
    • ناشناس IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      کم حرف بزن ‌‌... پاپیون دار
  • مریم IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    اقای منیعی درباره رامبد جوان حرف درستی زدن. باید تحسینشون کرد. درباره استقلال هم دارن زیاده روی می کنن و زیادی از اجرلو تعریف می کنن.
  • شیش تایی ها IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    همه جا کیسه هاد رو ضایع می کنن خب این یکی هم روی بقیه....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کلا کی شماهارو دوست داره من موندم!!!!!!!!!!!
  • غلام IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    شما برو اسم کانادا رو از پیشونی ت پاک کن که مردم می شناسنت و می دونن دوز را برای ایران ارزش قایل نیستی. مگه بیرون نبینمت!!!!!!!!
  • تارانتینو IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    آقای جوان! با این کار اسم خودت رو از دل همه ایرانی ها پاک کردی. من پرسپولیسی هستم ولی وریا رو دوست دارم چون به فکر مردم کشورشه. ولی تو نشون دادی منافعت از مردم کشورت خیلی برات بیشتر ارزش داره. خاک بر سر اون شبکه ای که به تو آنتن می ده بیای برنامه بی مزه و لوست رو بسازی. فکر نمی کنم غیر از همون هایی که میان می شینن تو برنامه ات کسی خندوانه رو ببینه. اونها هم می خوان ببینن تو تلویزیون چه شکلی می شن. دلت خوشه برنامه می سازی! اه اه اه اه اه اه به اون برنامه به درد نخورت
  • !!! IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    لطفا حرف بیربط نزنید. کار رامبد حوان قابل توجیه نیست. ی حرکت خودسرانه به دلیل واهی.‌ این دیگه پرسپولیسی استقلالی نمیخواد که از هر فرصتی برای نفرت پراکنی استفاده میکنید.
  • مهدی دیده ور IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    محمد بحرانی یک کازرونی هست واقعا این کار از یک شیرمرد کازرونی بعید است. شیرن کازرون
  • امین رضایی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    سلام ، باید از کار حرفه ای آقای بحرانی کمال تشکر را بکنیم. دمت گرم کاکو
  • استقلال IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    برنامه مزخرف خندوانه،هیچ جایگاهی نداره...آقای جوان فک میکنند بیاد بگه ما خیلی خوبیم به احترام مردم ایران بایستید وووو،ننگ وطن فروشیش پاک میشه.یه بازیگر کاملا جلف...وریا یه وطن دوست واقعی هستش.با پاک کردن اسمش ، محبوبیتش بیشتر شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی