نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عجیب اما واقعی؛ دردسر بزرگ برای ژاوی به خاطر سفر به ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در حال حاضر برای تور پیش فصل خود راهی ایالات متحده می‌شود، اما مشکلی برای تیم پیش آمده است و مربی قادر به ورود به خاک آمریکا نیست.

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مربی تیم، ژاوی، به دلیل برخی مسائل در گذرنامه‌اش نمی‌تواند فعلا به آمریکا سفر کند و طی چند روز آینده به تیمش در میامی خواهد پیوست.

ژاوی در دوران حضورش در «السد» سه بار به ایران سفر کرد و آخرین بازی دوران بازیگری‌اش در تهران برگزار شد. و طبق قوانین، اگر به ایران سفر کرده باشید برای ورود به آمریکا نیاز به مجوز دارید. آنها عصر روز جمعه متوجه این موضوع شدند و در روزهای آخر هفته نمی‌توانستند برای دریافت مجوز اقدام کنند و به همین دلیل تمام اقدامات به روز دوشنبه موکول شد. 

اردوی بارسلونا امیدوار است که این مشکل در روزهای آینده حل شود و ژاوی خیلی زود به گروه بپیوندد. اما در حال حاضر، قرار است که اعضا بدون سرمربی خود به فلوریدا سفر کند.

ژاوی ممکن است برای بازی دوستانه بعدی باشگاه مقابل اینتر میامی در ۲۰ ژولای هم غائب باشد. با این حال، سایر مربیان به همراه رهبران ارشدی مانند جرارد پیکه در این ترکیب حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود که فعلا آنها، قبل از اینکه ژاوی مشکلات گذرنامه خود را حل کرده و از اقیانوس اطلس عبور کند، زمام امور را در دست بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاجی اصیل IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    چقدر این قضیه بده هستش... یه زمانی با پاسپورت ایران به هفتاد گوشه دنیا بدون ویزا میتونستی بری و ارزشش در حد پاسپورت امریکایی بود الان یه مربی رو بخاطر سفرش به تهران برای دو تا مسابقه به آمریکا راهش نمیدن! قضیه اونجا جالبتر میشه که این قضیه برای افغانستان و عراق و سوریه که مهد داعش هستند هم اجرا نمیشه و فقط مهر وردود به ایران هست که این بلا رو سر کسی میاره که مجبور شده برای دو تا بازی به ایران سفر کنه!!! کجا بودیم و کجا داریم میریم! خدایی خدا باید به همه ما ایرانیا بخاطر زندگی کردن توی ایران ، یه وام ده میلیاردی توی بهشت بده تا اینجا که نتونستیم حداقل اونجا یه زندگی آروم از دست این سران مملکتیمون که همشون سر سفره انقلاب نشستن و با پولهای بیت المال حالشو میبرن و بچه هاشونو میفرستن همون آمریکا، داشته باشیم....
  • محمد US ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    دلیل داره, چون ژاوی چند بار اومد ایران ولی دستگیر نشد!
  • علی US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    هر جا سخن از خوش نامی و اعطبار است نام ایران می درخشد یعنی منظورم اعتبار بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی