همه نامزدهای فدراسیون به دنبال یک مدیر نام‌آشنا/ چهره‌ای که برنده انتخابات را مشخص می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده ها حکایت ازآن دارد که حیدر بهاروند رئیس تازه برکنار شده سازمان لیگ محبوب ترین فرد نزد نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است!

خبرورزشی- فرصت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید و افراد مختلفی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون آمدند.

مهدی تاج، امیررضا واعظ آشتیانی، میرشاد ماجدی، علیرضا اسدی، عزیزالله محمدی، محمد آخوندی و... برای شرکت در این انتخابات کاندیدا شدند. شنیدیم منهای یکی از این نامزدها سایرین به دنبال بیعت با حیدربهاروند هستند تا بتوانند شانس خود را برای پیروزی بالا ببرند.

رئیس محبوب و سابق سازمان لیگ رابطه بسیار خوبی با اعضای مجمع فدراسیون فوتبال داشته و حتی خیلی ها بر این باورند که نقش اصلی در انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال را حیدر بهاروند ایفا کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    قرار بود رنار هرر مربی ایران بشه ولی شاهکار تاج و ساکت و باند و سپاهانیها اول ویلموتس رو اوردن و بعدش اسکوچیچ و حالا دوباره قرار شده بیان سرکار
  • سپاهان قهرمان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بهاروند کسی که یکی از ارکان 5سال موفقیت پرسپولیسا بود همینطور تاج وساکت با اینکه سپاهانی هستم ولی واقعیتو نسبت به اینا گفتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی