واکنش عضو کمیته فنی به شانس سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران/ اگر این مربی بیاید...
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نظر اصلی کمیته فنی مبنی بر گزینه ایرانی صرفا «علی دایی» بود که او این پیشنهاد را رد کرد.

علی‌اصغر مدیرروستا پیش از شروع جلسه مشترک هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و کمیته فنی برای تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: صحبت‌هایی که انجام دادیم در ارتباط با این بود که از ظرفیت‌های داخلی اگر توانایی دارند، استفاده کنیم و چنانچه نتوانستیم با شرایط موجود به آن نتیجه برسیم که یک مربی ایرانی بتواند به ما کمک بهتری کند، دلیلی ندارد حتما از یک مربی داخلی استفاده کنیم که توانایی نداشته باشد. به طور قطع به موازات آن یک گزینه خارجی مدنظر هیئت رئیسه و کمیته فنی قرار می‌گیرد و آن چیزی که به صلاح باشد انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: نظر اصلی کمیته فنی مبنی بر گزینه ایرانی صرفا علی دایی بود که او این پیشنهاد را رد کرد. 

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که امیر قلعه‌نویی جزو گزینه‌ها بوده یا نه، گفت: تا الان نبوده است.  

واکنش عضو کمیته فنی به شانس سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران/ اگر این مربی بیاید...

مدیرروستا در مورد صحبت‌های جدید مهدی طارمی مبنی بر همدل نبودن بازیکنان تیم ملی نیز عنوان کرد: آن چیزی که مشخص است این است که فضای دوستانه و همدلی نسبت به سال‌های قبل کمرنگ شده و این موضوع برای هر تیمی خطرناک است. بیشترین نقطه قوت ما در ۲ دوره قبل، همدلی بود و الان دوباره باید این موضوع به تیم برگردد. 

وی در پاسخ به این پرسش که با آمدن سرمربی جدید همه چیز حل خواهد شد یا نه، تصریح کرد: سرمربی جدید می‌آید و همه بچه‌ها می‌دانند که باید مطیع سرمربی باشند و همین موضوع باعث همدلی بیشتر می‌شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که امروز تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود یا نه گفت: بعید می‌دانم امروز سرمربی انتخاب شود. کمیته فنی نظر می‌دهد اما تصمیم‌گیرنده، هیئت‌ رئیسه است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IN ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اعضای کمیته ی فنی صلاحیت خودشون جای بحث و تردید داره. یکی شون همین اقای مدیر روستا؟! واقعا با چه پشتوانه ای عضو کمیته ی فنی هستن؟؟ جز اینکه یه بازیکن درجه دو بودن زمان فوتبالشون. توی این مملکت هیچ کس سرجای درستش نیست. هیچ کس بنا به تخصص و دانشش رئیس و مدیر نیست. همه با واسطه و پارتی و ... مسند دار شدن. همینم هست که هیچ وقت پیشرفتی نمیکنیم و یا درجا میزنیم یا در حال سقوطیم.
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بهترین گزینه داخلی امیر قلعه نویی هست
  • اکبر معراجی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اگر قلعه نویی مربی تیم ملی شود باید عزای عمومی اعلام شود...واقعاً سواد فوتبالی قلعه نویی درحد صفر هست...سانتر سانتر سانتر...تمام
  • دون فابيو IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    يعني شما صلاحيت فني كيروش را قبول نداريد!؟
  • پرسپولیس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    فقط کی‌روش میتونه این همدلی را به تیم برگردونه
  • علی اصغر قاسمی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تیم ما در دوره مقدماتی با یک مساوی حذف می شد. بنده خدا، اسکوچیچ ما را از این استرس خارج کرد و سریعترین صعود در جام جهانی را داشتیم. اگر فرد دیگری بیاید اوج نامردی می باشدمطمئن باشید تیم با مربی جدید وارد حاشیه میشه.
  • رضا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    همین مدیرروستا تو دوران فوتبالش یکی از بی استعدادترین فورواردهای ایران بود. رو مخ و اعصاب بیننده های تلویزیونی. هزار تا موقعیت دریع از یک گل الان ریش گذاشته و شده کارشناس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی