نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
عادل فردوسی پور و مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طارمی مقابل دوربین فردوسی پور، ساده و صمیمی است و او که امروز می تواند مثل خیلی ها به دلیل این موفقیت و شهرت غبطه برانگیز، دست و پایش را گم کند، راه و روشی متفاوت را در پیش می گیرد

آرتین زهرابی؛ عادل فردوسی پور با آرامش و به دور از هر گونه حاشیه و جنجال، کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. او هنوز جستجوگر است و در انتخاب میهمانان برنامه، بسیار باهوش و موقعیت شناس...

همه آنهایی که کم مصاحبه می کنند یا اصلا مصاحبه نمی کنند، به عادل نه نمی گویند؛ چرا که می دانند معاشرت در حد یک مصاحبه کوتاه یا بلند با فردوسی پور که سالم و حرفه ای کار می کند، اعتباری ویژه را به ارمغان می آورد.

سفر به بوشهر و مصاحبه با مهدی طارمی که یکی از خوب های فوتبال ایران است، برای فردوسی پور که در سال های گذشته در استدیو ٩٠ میزبان چنین میهمانانی بود، همان معنای جستجو و کنکاش را دارد.

طارمی مقابل دوربین فردوسی پور، ساده و صمیمی است و او که امروز می تواند مثل خیلی ها به دلیل این موفقیت و شهرت غبطه برانگیز، دست و پایش را گم کند، راه و روشی متفاوت را در پیش می گیرد؛ طارمی هم در این مصاحبه، بیش از همیشه به دل می نشیند.

مهمتر از همه اما حرف های مهدی طارمی درباره وضعیت و شرایط امروز تیم ملی ایران است. این صحبت ها از زبان مهاجم شاخص تیم ملی، نشان می دهد هر آنچه از گوشه و کنار شنیده بودیم، عین حقیقت بود. هر چه از بی نظمی های موجود در تیم ملی و بی برنامگی ها می نوشتیم، درست بود.

در فوتبال ما، عموما مدیران دل خوشی از این صحبت های ساده و صمیمی ندارند و به جای اینکه به اصل مطلب بپردازند و از مباحث فرعی حذر کنند، برای فردی که واقعیت ها را گفته، چشم و ابرو نازک می کنند!

به نظر می رسد این بار باید با شیوه ای متفاوت به اصلاحات در فوتبال کشور فکر کنیم و همین امروز به جای اتلاف وقت، از مهدی طارمی تشکر کنیم که به عنوان یکی از بزرگترهای تیم ملی، حقایق را با مردم ایران در میان گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • م IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    کی روش را بیارید تیم ملی.
    • شایان TR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      مدام از اسکوچیچ و اینکه مبادا دلش بشکند صحبت کردید !!! چرا از آبروی و غرور ملی 80 میلیون ایرانی صحبت نمی کنید !! چرا از حال مردم که آن لحظه پای تلویزیون مات و مبهوت نشستن و خرد شدن پسران ایران را مشاهده می کنند چیزی نمیگید !!! بله دور قبل ما با 4 امتیاز حذف شدیم ولی یک ملت سرشان بالا بود غرورشان حفظ شد ! اما امروز چی !! آقای اسکوچیچ در این دو سال چه کرده ! حتی یک بار هم یقه مدیران را نگرفته ! و امروز رسیدیم به اینجا که قبل جام جهانی تیم نابود است ! ما هم میدانیم مدیرانی بیسواد داریم ! ولی تفاوت اصلی کیروش و اسکوچیچ در همین است که کیروش برای پیشرفت و حفظ آبروی ایران میجنگید ! ولی این آقا دو سال است پا روی پا می اندازد ! و البته امثال خداداد و مظلومی و پکیج بندها اینرا دوست دارند. در ضکن دو سال پیش دنبال کدان مربیان رفتید و قبول نکردند !! به مربی خونه به خونه و صنعت نفت پیشنهاد شد او هم با دل جان پذیرفت !!!!!
    • حامد 33 IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      مصاحبه طارمی از روی دلسوزی نبود بلکه نگاه از بالا به پایین بود که یعنی خودشو بزرگتر تیم میدونه و درباره چیزهایی نظر میده که ربطی بهش نداره. حتی کریس رونالدو و مسی هم همچین کاری نمی کنند که برن با معاون رئیس جمهور دیدار کنند تا سرمربی رو برکنار کنند! طارمی به لحاظ فنی پیشرفت کرده ولی شخصیتش هنوز آماتوره.
  • . IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    این مطلب واقعا خوب بود و منصفانه
  • ایران IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    این صحبت ها مطمید از روی دلسوزی طارمی برای تیم ملی زده شده هر چند معلومه هنوز طارمی تا حرفه ای شدن خیلی فاصله داره چون هیلی راحت تو رسانه میفته. نمیدونه دلسوزی های خودش را بجای رسانه باید در اختیار مدیران قرار بده.. آیا تمام بی نظمی موجود حاصل مار اسموچیج است. آیا فدراسیون ضعیف، مدیر تیم چکاره هستند آیا به نظرتان یک عده از داخل تیم تا بیرون تیم برای لسکوچیج مشکل لیجاد نمی کنند تا گزینه خودشان را در آستانه جام جهانی مانند زمان ایویج و طالبی در نیکت قرار بدند آیا این کارها در شان و منزلت ملت بزرگ ایران است با آزروی آدم ها بخاطر نتافع شخصی بازی می کنیم. هیچ کس مخالف تغییر اوضاع به نفع فوتبال کشور نیست ولی هر کسی که میخواد تغییر سرنربی را استارد بزنه و هر کسی که میخواد سذمربی جدید در چند ماه مونده انتخاب کنه و سرمربی که میخاد رو سفره آماده نیممت قطر بشینه همه جلوی ملت ایران ر سانه تضمین بدند میتونند این ملی را یم پله له نسبت اسکوچیج به جلو هول زدند و به مرحله بعد صعود کنند بیان هدایت تیم را در دست بگیرند
  • ارباب حلقه ها IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    دوستان عزیز فقط مکالمه طارمی با حسین هدایتی خود گویای این موضوع هست که طارمی دلسوز تیم ملی بود یا دنبال منافع شخصی یادتونه چه التماسی میکرد یک میلیارد هم به خودم بدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی