نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
برنده‌ها و بازنده‌های جنگ بزرگ اسکوچیچ برای بقا/ خوشحال‌ترین پرسپولیسی برای ابقای سرمربی تیم ملی کیست؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بالاخره به قول ابراهیم قاسمپور بازی موش و گربه فدراسیون به پایان رسید و دوستان حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ دادند!

شاید یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها پس از ابقای سرمربی کروات این باشد که این حکم جدید به سود کدام بازیکنان خواهد بود؟

چندی پیش در خصوص شوخی‌های بازیکنان پرسپولیس در تمرین این تیم بر سر جدایی یا ماندن دراگان اسکوچیچ انجام شده بود که با واکنش یحیی گل محمدی مواجه شد. سرمربی پرسپولیس از همه شاگردانش خواست وارد این بازی تیم ملی نشده و تمرکز خود را روی تمرینات تیم بگذارند. شاید برای خیلی‌ها این سئوال به وجود بیاید که ابقای دراگان اسکوچیچ بیشتر به سود یا ضرر کدام بازیکنان پرسپولیس خواهد بود؟

گزارش زیر را با این توضیح بخوانید که وقتی سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی،  امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند.

سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قایدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی جزو نفرات باتجربه‌ای بودند که همزمان با این اقدام برخی‌ هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

همچنین سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قایدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی جزو نفرات باتجربه‌ای بودند که همزمان با این اقدام برخی‌ هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

برنده ها و بازنده های جنگ بزرگ اسکوچیچ برای بقا!/ خوشحال ترین پرسپولیسی برای ابقای سرمربی تیم ملی کیست؟

علیرضا بیرانوند؛ برنده بزرگ!

دروازه بان ملی پوش و سرشناس کشورمان در حالی استوری حمایتی سردارآزمون را بازنشر کرد که توسط دراگان اسکوچیچ به نیمکت نشین تبدیل شده بود. با این وجود علیرضا بیرانوند معرفت را در حق اسکوچیچ تمام کرده و به رغم نیمکت نشینی از سرمربی کروات حمایت کرد.

مرتضی پورعلی گنجی؛ بازنده بزرگ

مدافع تازه وارد پرسپولیس که با انگیزه جام جهانی قرمزپوش شده هم وارد بازی با تجربه‌های تیم ملی شد. بعید می‌دانیم دراگان اسکوچیچ دیگر مرتضی پورعلی گنجی را به تیم ملی دعوت کند و می‌توان او را بازنده بزرگ نامید!

وحید امیری؛ انگیزه‌های جدید برای بازگشت

وحید امیری اولین بازیکنی بود که چند سال پیش در ابتدای حضور اسکوچیچ از تیم ملی از انتخاب این مربی دفاع کرد.‌هافبک خوش اخلاق پرسپولیس اما در ادامه تبدیل به ستاره اسکوچیچ شد اما مصدومیت نا به هنگام و عمل جراحی کمر او را از تیم ملی و تیم باشگاهی اش دور کرد و... حالا وحید امیری با ابقای مربی محبوبش با انگیزه‌های جدیدی تمرینات خود را دنبال می‌کند. امیری هم جزو بازیکنانی بود که استوری حمایتی آزمون از اسکوچیچ را مجددا منتشر کرد.

میلاد سرلک؛ خوشحال‌ترین فوتبالیست ایرانی!

اغراق نیست اگر میلاد سرلک را خوشحال‌ترین فوتبالیست ایرانی ( با احترام به صادق محرمی!) پس از ابقای دراگان اسکوچیچ خواند!‌هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس در دوران دراگان اسکوچیچ اوج گرفت و تبدیل به یک بازیکن ملی پوش شد. مرد کروات هم اعتقاد زیادی به سرلک دارد و همواره از او برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است. سرلک پس از انتشار اخبار مربوط به اخراج اسکوچیچ غمگین‌ترین پرسپولیسی بود ولی حالا تبدیل به خوشحال‌ترین شده است.

برنده ها و بازنده های جنگ بزرگ اسکوچیچ برای بقا!/ خوشحال ترین پرسپولیسی برای ابقای سرمربی تیم ملی کیست؟

سروش رفیعی؛ عجب حرکتی زد

سروش رفیعی نیز به تبعیت از سردار آزمون و دوست صمیمی‌اش شجاع خلیل زاده، استوری حمایتی از اسکوچیچ را بازنشر کرد. این اقدام‌هافبک شماره ۷ پرسپولیس می‌تواند درآینده به سود او تمام شود. رفیعی حرکت جالبی زد و در بدترین شرایط اسکوچیچ از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

مهدی ترابی؛ احتمال خط خوردن از لیست جام جهانی

ستاره پرسپولیس با وجود دعوت همیشگی به تیم ملی از جمله بازیکنان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ نیست. مهدی ترابی هرگز نتوانست در تیم اسکوچیچ تبدیل به یک بازیکن فیکس شود. او نه سردارآزمون را همراهی کرد و نه یار طارمی و رفقایش شد. ترابی ترجیح داد سکوت پیشه کند و هیچ مطلبی در دفاع یا عدم دفاع از اسکوچیچ منتشر نکند. بعید نیست این چهره خوش اخلاق، تکنیکی و دوست داشتنی توسط اسکوچیچ از لیست تیم اعزامی به جام جهانی خط بخورد.

البته سعید صادقی خرید جدید پرسپولیس که در اردوی تیم ملی در قطر حضور داشت نیز ترجیح داد همچون مهدی ترابی وارد بازی ملی پوشان نشده و مطلبی منتشر نکند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عامر US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    یعنی همه بازیکنان پرسپولیس رو تحلیل کردی... یعنی میخوای بگی اقای اسکو چیچ اینها حمایت کردند... من خودم حمایت حسین زاده رو از اسکو تایید کردم در استوریش... واقعآ این خبر ورزشی چقد پرسپولیسی هست
  • پدرام CA ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    برنده مربیهای استقلالی بودندکه علیرغم علم به تظر اکثر طرفدارهای استقلال، از اسکوچیچ حمایت کردند و این کار رو بی اخلاقی مجض دونسنتد و من پرسپولیسی فهمیدم حرص و جوش خوردنها و فداکاریهای امثال پورحیدری و حجازی و... بی ثمر نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی