هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عوض هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال، مسول اصلی نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از ابقای اسکوچیچ و سکوت سنگین اعضای کمیته فنی که صلاحیت این مربی را رد کرده بودند، گفت: «با اخلال‌گران نظم تیم ملی برخورد می‌کنیم.»

او به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کرد؛ «اگر تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی نتیجه نگیرد، هیئت رئیسه پاسخگو خواهد بود.»

مشخص نیست اخلال گران نظم در تیم ملی چه کسانی هست؟ آیا در خود تیم و فدراسیون فوتبال، افراد دیگری هم پیدا می شوند که در نظم و انضباط موجود اخلال کنند؟

به نظر می رسد اعضای هیئت رئیسه باید به سادگی اخلال گران را پیدا کنند و به جای استفاده از زبان تهدید، کشفیات تازه خود را در اختیار افکار عمومی قرار بدهند.

قول و قرار پاسخگویی هیئت رئیسه فدراسیون پیرامون پاسخگویی در خصوص نتایج تیم ملی (در جام جهانی) نیز یک امر بدیهی است؛ مگر این تصمیمات را چه کسانی برای تیم ملی گرفتند؟ مردم و رسانه ها که در این زمینه ها دخل و تصرفی ندارند...

گوی و میدان در اختیار همین اعضا است؛ آنها بودند که مقابل تصمیم کمیته فنی ایستادند و رای به ابقای اسکوچیچ دادند. در نتیجه حتی اگر اسکوچیچ برکنار هم می شد، باز مسولیت این پاسخگویی بر عهده هیئت رئیسه بود؛ چه رسد به الان که بار مسولیت سنگین نتایج تیم ملی در جام جهانی بر دوش آنها سنگینی می کند.

این دوستان حتی اگر خودشان هم نخواهند، اتوماتیک وار نزد افکار عمومی باید پاسخگو باشند؛ راه میان بر هم وجود ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ییییی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اگر اسکوچیچ اقتدار داشته باشد هر بازیکنی که زیر اب زن بوده را باید کنار بگذارد
    • سجاد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      بله لنگی. طارمی و جهانبخش رو خط بزنه به جاش عبدی و صادقی رو دعوت کنه. تمام خواستع شما لنگی ها که از اسکوچیچ حمایت می کردین همینجوریه.
  • ابرام US ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    رسوایی انتخاب قندلی بحدی بود که هیأت رئیسه با زیرکی تمام از زیر بار آن علیرغم فشار شدید عوا مل ما فیا یی شا نه خا لی کرد . این پیروزی بزرگی برای فوتبال ایران بود . ........ رسیده بود بلایی ولی بخیر گذشت .
    • ....... IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      نمیدونم قلعه نوعی چه هیزم تری به تو فروخته که اینقد ازش کینه داری مطمئن باش میومد نتایجش از اسکوچیچ بهتر بود البته ناگفته نمونه از موندن اسکوچیچ ناراحت نیستم هر چی باشه از کیروش بهتره
  • محسن IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    کدوم نظم ؟ کدوم اخلال گر ؟ خودتون دارید تیم رو نابود میکنید ، چرا دنبال دشمن فرضی میگردید ؟ اول باید با شما برخورد بشه
  • سید DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مگر همین ها نبودند که می گفتند که هر چی کمیته فنی بگه همون رو اجرا می کنیم ؟؟؟؟؟
  • پرویز IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مسولیت پذیری فقط یه حرف نیست ، تبعات داره.اینکه تاج با اون گندی که توی پرونده ویلموتس زده و ۲۰۰ میلیاردضرر گذاشته روی دست بیت المال ، الان میتونه جلوی چشم ۸۰ میلیون ایرانی بیاد و دوباره کاندید بشه ، یعنی اینکه مسولیت پذیری اصلا توی این سرزمین معنی نداره.وقتی مسولیت یه فاجعه این مدلی رو میپذیری (حتی با بهانه ناراحتی قلبی) باید برای همیشه از عرصه های مدیریت دولتی گورت رو گم کنی نه اینکه در کمال وقاحت دوباره کاندید بشی.یک مورد نشون بدید که کسی مسولیت کارش رو قبول کرده باشه توی این حدود نیم قرن اخیر.فردا که تیم ملی گند بزنه به خدا قسم هزار و یکجور اسمون ریسمون میبافید و بهونه های الکی میارید و آخرش هم طبق قاعده پست بهتر از پست فعلی میگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی