نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
من اشتباه کردم؛ هرگز نباید به چلسی می‌رفتم!/ وقتی به لندن رفتم آپارتمان قدیمی‌ام را نگه داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی نراتزوری معتقد است که در ترک اینتر و رفتن به چلسی اشتباه کرده است.

روملو لوکاکوی ۲۹ ساله پس از انتقال ۹۷.۵ میلیون پوندی به چلسی در تابستان گذشته، به صورت قرضی به اینتر بازگشت.

او از بازگشت به اینتر خوشحال است و معتقد است آینده برای غول‌های سری آ روشن است. و همچنین اعتراف کرد که آپارتمانش را در میلان نگه داشته بود، زیرا می‌دانست که روزی برمی‌گردد.

لوکاکو در مورد بازگشتش به اینتر در مراسم معرفی لباسش گفت: «من رفتم. اشتباه کردم. اکنون خوشحالم که این پیراهن را بر تن می‌کنم، تیم می‌داند که ما باید چه کار کنیم، این چالشی بزرگ در این فصل خواهد بود و ما باید همینطور ادامه بدهیم. فصل گذشته وقتی در انگلیس بودم متوجه شدم که اینتر چقدر در جهان مهم است. پروفایل باشگاه در مقیاس بین‌المللی در حال بهبود است، رویکرد رسانه‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است و می‌توانید ببینید که چگونه در رختکن، در تمرینات، در آغوش گرفتن یکدیگر و شوخی‌هایمان رفتار می‌کنیم. میلان شهر فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل است که وقتی به لندن رفتم آپارتمان قدیمی‌ام را نگه داشتم، زیرا مادرم همیشه به اینجا می‌آمد و من هم می‌خواستم برگردم.»

لوکاکو به صورت قرضی در اینتر حضور دارد اما طبق گفته توماس توخل، سرمربی چلسی، او می‌تواند مدت بیشتری در این تیم بماند.

مربی آلمانی در مورد آینده لوکاکو گفت: «با توجه به این واقعیت که او به صورت قرضی به اینتر رفته، این احتمال وجود دارد که بازگردد. نمی‌دانم احتمال برگشتنش زیاد است یا نه، اما بازگشتنش دست من نیست که در مورد آن نظری بدهم. فقط اینکه شانس برگشت او وجود دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی