پیشنهاد ۱۱ میلیاردی پرسپولیس به یک ستاره/ انتقالی که نهایی شد اما...
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و یحیی به دنبال جذب آقای گل فصل قبل بودند اما این اتفاق نیفتاد.

پس از پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس و در روزگاری که درویش و پرسپولیس از تمام تیم ها در نقل و انتقالات جلوتر بودند، باشگاه پرسپولیس با منشا هم به توافق کامل رسید و قرار بود دو روز بعد از ثبت قرارداد با صادقی، منشا را هم جذب کند تا تمام هم و غم خود را روی جذب کاسیانو بگذارد.

جالب این که طرفین از نظر مالی هم به توافق رسیده بودند و قرار بود باشگاه پرسپولیس در ازای پردخت ۳۲۰ هزار دلار به منشا برای یک فصل و همین طور رقم ۳۰ هزار دلار پاداش این بازیکن را جذب کند. حتی قرار شد بخشی از این مبلغ نیز با کمک یکی از هوادارهای متمول باشگاه پرداخت شود. اما دقیقا در همان روزهایی که منشا کار خود را با پرسپولیس تمام شده می دانست به یک باره از پرسپولیس خبری نشد. منشا چند روزی هم صبر کرد و بالاخره مسی ها که متوجه توافق کامل پرسپولیس و منشا شده بودند پا پیش گذاشتند و پیشنهاد خود را به این مهاجم ارائه کردند.

در همان روزها وقتی منشا چند روزی منتظر ماند و از باشگاه خبری نشد و شایعه توقف نقل و انتقالاتی سرخ ها را از چند نفر شنید، تصمیم گرفت کار را با مس تمام کرده و با تیم سابقش تمدید کند.

این گونه شد که پس از توافق کامل ۳۲۰ هزار دلاری پرسپولیس و منشا و ۳۰ هزار دلار پاداش برای این بازیکن، باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیری نکرد تا منشا به مس بپیوندد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • ناشناس US ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    بله درویش عامل خزنده عابی دیگه
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    قبول دارم اگه دایی کیسه کش میشد یا از غصه و حقارت دق میکرد یا با خوردن جک تری دی با اسطوره دوپینگیتون دو نفره خداحافظی پاااااک میکردند
  • امیر IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اول اینکه اون چیزی رو که ازش حرف میزنی اگه داشتی الاستقلالی نبودی.چقدر داری میسوزی بدبخت از اینکه یه پیشکسوت درست و حسابی ندارید.البته میتونین از سردار طرفداری کنید چون فقط اون پرسپولیسی نیست.دنیا فوتبال ایران رو با بازیکنای پرسپولیس میشناسه و این عقده هاتونو بیشتر میکنه. با این ادبیاتی که در شأن خودتونه کاملا تفاوت هواداران و شخصیت دو تیم رو نشون دادی.افتخار میکنم که یکی از ۵۰میلیون هوادار با ادب و شخصیت ارتش سرخ هستم که در تمام دنیا طرفدار داره.هم هر چی پرسپولیسی گرم.
  • امید IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    پرسپولیس همیشه تیم بزرگان بوده و خواهد بود و هوادارانش هم باشخصیت هستند وازادبیات درشان پرسپولیس استفاده میکنند
    • Ashkan IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      با این حرفا منو یاد شیث رضاییو ممد نصرتی و پیام صادقیان و افشین پیروانی و... میندازی...خخخخ
  • زرد بااصالت IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    تنها تیمی که واقعا آکادمی داره و از آنها بهره میگیره چه از فروششون به تیمهای دیگه و چه از بازی دادنشون سپاهانه یاسین سلمانی، حاج صفی،نویدکیا،میرزایی، سردارازمون، پاپی،و..... شما لنگیا یک نفر فقط یک نفر از آکادمی خودتون معرفی کنید خخخخخ
  • لنگی حقیر IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    کمک هوادار متمول یعنی فدراسیون وزیر ورزش صندوق ذخیره بدبخت بیچارها ووووؤوو برید خجالت بکشید لنیگها
    • پرسپوليس سرور کیسه کش IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      لطفا سر تیم خودت باش کیسه کش 😂😂😂😂
    • ع‌ IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      وزیر استقلالی‌است‌اینقدر‌به‌پرسپولیس‌نچسبانید‌خدا‌از‌وزیر‌نگذرد‌که‌تیم‌را‌با‌مشگل‌مواجه‌کرده تا‌استقلال‌به اهداف‌خودش‌برسه‌که‌شده
  • دستبند ابی نماد رهایی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    منشا اگر فردا تیم محلی عمه کتی یاران تو لیگ دسته سوم قزوین پیشنهاد بیشتر بده خواهد پزیرفت چه زود ایرانی به سبک ترابی شدی چند مدیت پیش بوس به لوگوی انگ بد گفتن از تیم پیروزی و صد مصاحبه کرد که گفت وقتی پیروزی بازی کردم الان تو استقلال امدم متوجه شدم که تیم پیروزی حکومتی هست و گل به فولاد لو گوی استقلال رو بوسید الان دوباره برگشت به عقب گل محمد خان کابلی خودت اخراج کردی الان سه بابر قیمت پول میدی منشا تو تیم لنگ همان منشا سابق میشه هر نیم فصل یک میزنه اخر فصل دو گل افتاب پرست تو فکر میکنی بازی تو استقلال و لنگ خیلی فرق داره تو شهرستان زمین تا اسمان فرق داره همه رسانه ها نگاه به تاج کبیر لنگ دارند بعد خواهی شد منشا سابق نیم فصل هم گل محمد اخراج میکنه منشا رو تاج کبیر اسیا افتخار نماد ابی شده افتخار زن مرد با شرف ایران زمین دستبند ابی نماد ازدی خواهی شده
  • ناشناس IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    هواداران تیمهایی از شخصیت حرف میزنند که پول ملت را غارت میکنند.
  • اھورا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    تا زمانیکہ یحیی توی پرسپولیس باشہ و بخواد از طریق مافیای بازیکن بگیرہ تیم بھتراز این نمیشہ منشاء۔رضاییان و۔۔۔ بازیکنانی کہ تا الانم جذب شدہ توسط درویش جذب شدہ است والا یحیی دست روی بازیکنانی میزارہ کہ قرار داد دارند و نمیشہ باھاش قرار داد بست کہ بعدش بگہ من این بازیکن را خواستم نگرفتند کلا بازیکنی کہ محبوب تر ازخودش باشد نمیخواد سید جلال۔انصاری فرد۔دڑاگہ و۔۔۔ بازیکنان مٹل تیمروف و ھنانوف و۔۔۔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی