نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره سابق بارسلونا و اتلتیکومادرید به خاورمیانه می‌آید/ پیشنهاد عجیب برای مهاجم گلزن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا با یک پیشنهاد جدید از تیمی اماراتی رو به رو شده است

یک تیم اماراتی به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای پیشین اتلتیکو مادرید است. رسانه اماراتی «کرة الامارات» اعلام کرد که یک تیم از این کشور به دنبال جذب لوییس سوارس اروگوئه‌ای مهاجم اسبق بارسلونا و اتلتیکو مادرید است. هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارس است فاش نشده است البته بسیار بعید است که سوارس راهی خاورمیانه شود چرا که او پیشنهادهایی از لیگهای برزیل و آرژانتین را هم رد کرده است چون می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند جذب این تیم شود که پیشنهاد وسوسه انگیز این تیم عربی نظر سوارس را تغییر دهد. ستاره ۳۵ ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا، لیورپول وآژاکس را در کارنامه دارد.

این بازیکن که اخیراً خبر علاقه فیورنتینا به او مطرح شده بود و البته انتقالش به این باشگاه ایتالیایی انجام نشد، حالا مورد توجه تیم ایتالیایی دیگر قرار گرفته است. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، تیم مونزا که به تازگی به سری‌آ راه‌یافته و مالک آن سیلویو برلوسکونی مالک سابق میلان است، خواهان جذب سوارس شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    امارات قطر عربستان کویت واقعا به فوتبال کشورشون میرسن برا همینه که نمیشه ده سال قبل باالانش مقایسه کردقطرشدقهرمان آسیا تیم های باشگایی شون میشن قهرمان لیگ قهرمانان آسیا چرا؟چون مربی های خوب خارجی وبازیکنای خوب خارجی میخرن مثال پول خوب میدن جنس خوب میخرن ولی به تیم هاکشورخودمون نمیرسن تا یه بازیکن ۵۰تا۶۰۰ویااصلا یک میلیون دلاری میارن وحتی مربی خوب میارن انتقادپشت انتقادازتیم که چرا دلارخرج میکنید مربی هامثل برانکو کالدرون شفراسترماچونی کرنچار مربی هایی که تراکتورسپاهان می آوردن شلم یه غازمیبندن همین سلطانی فروزیرورزش بودنذاشت پول برانکو کالدرون استرماچونی مربی های فنی خوبی بودن نتیجه میگرفتن فراری دادن موقع مربی های خارجی چقدربازیکن لژونرشدن وهمشون هم پیشرفت کردن تیم ملی خوبی داشتیم نخواستن فوتبال کشورمون پیشرفت کنه الانم همشون مربی های ایرانی شدن تونقل وانتقادات یه بازیکن بدردبخورکه تازه ستاره شده نداشتیم تیم ها روآوردن به بازیکنا سن بالا به زمان برانکو شفرعلی دایی و...کلا هم برمیگرده به دلالی بازی مدیرهای بی لیاقت ووزیروزارت فدراسیون سازمان لیگ بی لیاقت فقط بافوتبال دلالی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی