نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
براری: حداکثر ۲۵ وزنه بردار برتر در کشور داریم/ مرادی و رستمی آماده باشند دعوت می‌شوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران وضعیت اردوی تیم ملی کشورمان برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی را مطلوب دانست.

محمدرضا براری دستیار سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی با بیان این مطلب می گوید:« فدراسیون وزنه برداری شرایط خوبی را در اردوی آکادمی ملی المپیک فراهم کرده است .فدراسیونی که سرپرستی اش را سجاد انوشیروانی برعهده گرفته، با وجود کاستی‌هایی که از فدراسیون قبلی به ارث رسیده ۹۵ درصد خواسته‌های ملی پوشان دعوت شده را فراهم کرده است.»

او با اشاره به حضور حسین سلطانی، حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، امیر حقوقی، رضا بیرانوند، پیمان جان و مهدی کرمی در این اردو ادامه می دهد:« کادر فنی تیم ملی با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز بازیها که مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود از بهترین‌ها برای شرکت در تمرینات دعوت کرد. تعدادی دیگر از وزنه برداران هم که در شرایط آرمانی نیستند، یا دچار مصدومیت شده بودند به تشخیص خودشان و موافقت کادر فنی تیم ملی در این اردو شرکت نکردند.»

براری در باره تعدد نفرات تیم اعزامی به ترکیه نیز می گوید: از میان دعوت شدگان به اردو حداقل هشت نفر و حداکثر ۹ نفر به این بازی‌ها اعزام می شوند.»

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران به عدم انتشار استارت لیست رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره می کند: «با اینکه هنوز استارت لیست منتشر نشده و رقبای ملی پوشان کشورمان مشخص نشده اند ولی اردونشینان کشورمان از جمله بهترین‌های جهان هستند. پیش بینی می شود تمامی نفرات اعزامی یکی از مدال‌های اوزان مختلف را بدست آورند.»

براری از شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی به عنوان دیگر برنامه‌های ملی پوشان پس از بازگشت از قونیه می گوید: «درست ۸۰ روز دیگر وزنه برداران باید خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی آماده کنند و پس از آن نوبت به رقابت‌های جهانی کلمبیا خواهد رسید که حکم انتخابی المپیک پاریس را نیز دارد. متاسفانه با توجه به گلخانه ای عمل  کردن مسئولان سابق فدراسیون کادر فنی تیم ملی دستش برای دعوت از وزنه برداران بیشتر در اردوها باز نیست. حداکثر ۲۵ وزنه بردار وجود دارند که شرایط دعوت را دارند که این ضعف است. باید بگویم که مسئولان پیشین درامر پشتوانه سازی و کشف استعدادهای ناب این رشته ورزشی بد عمل کردند. این مسئله باعث شده بود که تیم ملی وزنه وابسته به مدال‌هایی که سهراب مرادی و کیانوش رستمی از میادین مختلف می گیرند، دل خوش کنند. کار انوشیروانی در فدراسیون سخت شده است و او هر چه زودتر برای پشتوانه سازی باید برنامه ریزی کند.

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در باره دعوت دوباره از وزنه بردارانی همچون سهراب مرادی و کیانوش رستمی به اردو تاکید می کند:« این دو وزنه بردار هر زمان که آماده باشند به جمع اردونشنیان اضافه می شوند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی