نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قایقران ایرانی چهره مهم کاپ بین‌المللی اتریش/ گفتند ۵ مدال طلا داری؟ پس تو یک سوپراستار هستی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین بوداغی با قایقرانان باشگاه‌های ۵ کشور اسلوونی، چک، اتریش، مجارستان و اوکراین رقابت کرد که نتیجه‌اش مدال‌های طلای ۵ ماده بود.

 امین بوداغی پاروزن ملی پوش آب های آرام ایران با ۵ مدال طلا، سوپراستار کاپ بین‌المللی نیدراوستقایش اتریش لقب گرفت.  او که ۷۵ روزی است در اتریش ساکن شده، در این تورنمنت دو روزه با قایقرانان باشگاه‌های ۵ کشور اسلوونی، چک، اتریش، مجارستان و اوکراین رقابت کرد که نتیجه‌اش مدال‌های طلای ۵ ماده بود.

بوداغی که با تولد دخترش تمرین منظمی هم نداشته، از جا گذاشتن پاروزنان اروپایی لذت برده است: «مسابقات برای خودم خیلی مهم بود، چرا که همه قایقرانان مطرح اتریش بجز یک نفر حضور داشتند، من خیلی دوست دارم با او رقابت کنم، اما فعلاً چند مسابقه‌ای از دستم فرار کرده است، البته او برای مسابقات زیر ۲۳ و قهرمانی جهان آماده می‌شود. با اینکه به من گفته بود می‌آید و من برای رقابت با او آمده بودم اما به‌دلیل مشکلی غایب بود. به هر حال مهم این است که همه قایقرانان مطرح اتریش بودند، حتی پاروزنان باشگاه‌هایی از چک، اسلوونی وحتی اوکراین که به خاطر جنگ این نزدیکی اردو داشتند. جو خیلی خوب بود و رقابت سخت و لذت بخشی داشتم.»

 قایقران ملی پوش به گفته خودش در این کاپ لقب سوپراستار گرفته: «لحظه آخر که خداحافظی می‌کردم، یکی از مسئولان برگزارکننده به من گفت ۵ مدال طلا؟ تو سوپراستار هستی. اگر آن قایقران غایب اتریشی هم بود،دیگر خیالم راحت بود، کسی نمانده که شکست نداده باشم.هرچند جا به جایی رکورد خودم حالا، حالاها مانده است با این حال راضی‌ام که رکوردم خوب شده است.»بوداغی که ۲۰ روزی است، پدر شده، کار را سخت می‌داند:«البته من این ۲۰ روزی که دخترم دلیار به دنیا آمده تمرین منظم نداشتم. شاید، ۳-۴ روزی برای تولدش درگیر بیمارستان بودم، بعد هم شب بیداری‌ها شروع شد، یا اینکه بیشتر دوست داشتم کنارش باشم تا تمرین کنم. البته روز مسابقه هم باد مخالف می‌زد، با این حال رکوردم خوب شد و خودم راضی هستم. قهرمانی همزمان با پدر بودن سخت است، البته که بی‌خوابی‌ها هم لذت بخش.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی