نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
واکنش باشگاه قطری به حضور دژاگه در فولاد/ رضایتنامه اشکان صادر ‌می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشکان دژاگه و جواد نکونام صحبت هایی برای همکاری با هم داشته اند و در صورت توافق رضایتنامه کاپیتان سابق تیم ملی از سوی باشگاه الشحانیه قطر صادر می شود.

خبر ورزشی - اشکان دژاگه با اینکه یک فصل دیگر با تیم الشحانیه قطر قرارداد دارد به دنبال بازگشت به لیگ برتر ایران است و در این باره صحبت هایی با جواد نکونام داشته است. 

سعید یونسی سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر این خبر را تایید می کند و می گوید: اشکان دژاگه صحبت هایی با جواد نکونام داشت و در صورت توافق او با باشگاه فولاد ما رضایتنامه اش را برای حضور در تیم ایرانی صادر خواهیم کرد. من در این زمینه به او کمک خواهم کرد. 

جالب اینکه تیم الشحانیه همانند تیم فولاد در ترکیه اردو زده است. قرار است شنبه هفته آینده تیم های الشحانیه قطر و فولاد بازی دوستانه ای را در ترکیه با هم داشته باشند. اینکه در این بازی اشکان دژاگه در ترکیب تیم قطری بازی خواهد کرد یا ترکیب تیم فولاد مشخص نیست. شاید هم به دلیل عدم آمادگی جسمانی در ترکیب هیچ یک از دو تیم به میدان نیاید. 

اشکان دژاگه فصل گذشته هم در برای تیم الشحانیه در لیگ یک قطر بازی می کرد که در میانه های راه مصدوم شد. 

الشحانیه یکی از تیم های حاضر در لیگ یک قطر است. در لیگ یک قطر ۸ تیم حضور دارند که در پایان تیم قهرمان برای صعود به لیگ ستارگان قطر یک بازی با تیم آخر این لیگ انجام می دهد و در صورت پیروزی در این دیدار به لیگ ستارگان قطر صعود خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی