نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«علی دایی» و «حمید سجادی» با وجود تمام تکذیب‌هایی که در مورد ویدیوی منتشر شده اخیر انجام دادند رابطه خوبی با همدیگر ندارند.

برخورد علی دایی با سیاسیون، قسمت چندم! این قسمت در مورد برخورد سرد علی دایی با حمید سجادی وزیر ورزش است. برخوردی که این روزها ویدیوی آن تبدیل به سوژه اصلی اخبار ورزشی شده است. علی دایی البته در مصاحبه‌ای تلاش کرد تا از حاشیه‌های این فیلم کم کند و در مصاحبه‌ای گفت: «اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش و جوانان) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم. در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند».

البته در روز گذشته خبرهایی منتشر شد که لب‌خوانی علی دایی با یحیی گل‌محمدی و مهدی مهدوی‌کیا نشان می‌دهد که آن‌ها در پرواز هم برخورد گرمی با هم نداشته‌اند. با وجود تکذیبیه علی دایی اما ریشه اختلافات این دو فراتر از این دیدار اخیر است. علی دایی و حمید سجادی که سابقه همکاری در باشگاه سایپا را دارند از آن زمان با یکدیگر مشکل پیدا کرده و اختلافاتشان آغاز شد.

حضور حمید سجادی در مدیریت باشگاه سایپا با حضور پیر لیت‌بارسکی به جای علی دایی به عنوان سرمربی همراه شد. علی دایی که آن زمان سرمربی تیم ملی هم بود حضورش در باشگاه را با سمت مدیرفنی ادامه داد و مشکلاتی را هم با مدیریت این تیم داشت که در نهایت به جدایی او منجر شد. از همان زمان هم بازار تکذیب داغ بود و جواب سجادی به این شایعات منفی بود. او در مورد اختلافات مدیریت و هیات مدیره با علی دایی در مصاحبه‌ای گفته بود: «چنین چیزی نیست. در ورزش همواره علاقه داشتم تا با صداقت کار کنم و می‌گویم که در هیات مدیره سایپا هم کوچکترین اختلافی وجود ندارد. دایی از سرمایه‌های فوتبال و نایب رییس هیات مدیره است و تا جایی که می‌دانم تعامل خوبی میان تمامی اعضا هیات مدیره و همچنین دایی و لیت‌بارسکی وجود دارد».

ریشه یک اختلاف قدیمی؛ از ماجرای سایپا تا حکایت کیش/ واقعیت ملاقات غیرمنتظره علی دایی و ورزش چیست؟

این در حالی بود که برخلاف این صحبت‌ها نشانه‌هایی مانند برکناری جواد منافی و رضا فروزانی دو مربی سایپا که همچنان با این تیم قرارداد داشتند و همچنین ممنوع‌المصاحبه کردن آن‌ها و بحث تغییر برند پیراهن‌های این تیم و خرید نکردن از شرکت دایی نشانی از بروز اختلافات شدید بود.

آن زمان گفته می‌شد ریشه اختلافات دایی و سجادی حتی به قبل از سایپا برمی‌گردد و زمانی که سجادی سمت مسئول ورزش کیش بود و علی دایی با تیم خود به اردوی کیش رفته بود، درگیری لفظی میان آن‌ها به‌وجود آمده بود. این از معدود اخباری است که البته سجادی هم آن را در گذشته تایید کرده است؛ «می‌دانم این موضوع از کجا ناشی می‌شود. این حرف‌ها به حادثه‌ پیش آمده در کیش برمی‌گردد. اما، آن هم سوء‌تفاهمی بود و تمام شد. من آنجا مسئول ورزش کیش بودم. در آن زمان هشت تیم دیگر هم به کیش آمدند و پس از برقراری اردوی‌شان بازگشتند. بدون آنکه دردسری یا مشکلی پیش آید. باید بگویم که وقت این حرف‌ها گذشته است».

با وجود تمام تکذیب‌‎های دو طرف، علی دایی و حمید سجادی هیچ‌وقت رابطه خوبی با هم نداشته‌اند و این ویدیو اتفاق جدیدی در روابط این دو نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فیفا DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    قباحت داره بابا، کمتر دروغ بگین ،لابد این سی خطو از لبخوانی با مهدوی کیا کشف کردن،علی دایی که تو فوتبال نیست، اسمش بیرون فوتبالم بعضیارو خفه کرده،بازم جاشون تنگه، تنها هدفو انگیزه زندگیشون شده دروغ پراکنی برای تخریب علی دایی
  • ناشناس US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    در هر صورت خوب اسطوره کیسه کش ها سگ محل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی