نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
باور کنید اسکوچیچ نمی‌تواند تیم ملی را جمع کند/ هیئت رئیسه مجبور شد این مربی را ابقا کند!/ چه کسانی صلاحیت تاج را تایید می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرونده ویلموتس باز است و غرامت سنگینی را باید فدراسیون فوتبال به این مربی بابت قراردادش پرداخت کند. من تعجب می‌کنم چطور مهدی تاج برگشته و در انتخابات ثبت‌نام می‌کند!

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال از منتقدان وضعیت فعلی تیم ملی ایران و فدراسیون است. بخش هایی از مصاحبه او را در زیر می‌خوانید:

*متاسفانه اتفاقات خوبی در تیم‌ملی رخ نداد و نباید اصلا کار به اینجا کشیده می‌شد. من فکر می‌کنم ابقای اسکوچیچ هم اجباری بود.

*کمیته فنی که هفته پیش عدم صلاحیت این مربی را اعلام کرده بود، از آن طرف اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم برای تغییر سرمربی تیم‌ملی به حدنصاب نمی‌رسیدند و به همین خاطر فعلا او را تا هشتم شهریورماه، زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ابقا کرده‌اند تا رئیس جدید فدراسیون در مورد سرمربی تیم‌ملی تصمیم بگیرد.

*تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هم مسابقه‌ و اردویی در کار نیست. در این شرایط مهم نیست چه کسی سرمربی تیم‌ملی باشد چرا که مسابقه و اردوی در کار نیست. ماندن یا رفتن این سرمربی به معضلات و مشکلات فدراسیون فوتبال برمی‌گردد. اسکوچیچ در شرایط سختی هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفت و نتایج خوبی هم کسب کرد. اما الان وضعیت در تیم‌ملی خیلی به‌هم ریخته است. بین بازیکنان دودستگی شده است و با این شرایط باید کسانی در کنار تیم باشند که بتوانند این مسائل را جمع کنند و تیم را به ساحل آرامش برسانند. به اعتقاد من اسکوچیچ این توانایی را ندارد بنابراین نیاز است در کادرفنی کسانی در کنار او قرار بگیرند تا مشکلاتی که فدراسیون فوتبال دارد و روی تیم تأثیر گذاشته است را حل کند.

باور کنید اسکوچیچ نمی تواند تیم ملی را جمع کند/ هیئت رئیسه مجبور شد سرمربی تیم ملی را ابقا کند!/ چه کسانی صلاحیت تاج را تایید می کنند؟

*شرایط فدراسیون فوتبال هم در حال حاضر عجیب و غریب است.  انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و افرادی مثل مهدی تاج به انتخابات ورود کردند و مدعی سروسامان دادن به وضعیت فوتبال ایران هم شده‌اند. من سوالم این است که او قرار است چه چیزی را سروسامان بدهد؟! آیا مشکلاتی که خودش در فوتبال ایران به‌وجود آورده است؟! پس چرا آن زمان فوتبال را با کوهی از مشکلات که در زمان خودش به‌وجود آمده بود رها کرد و رفت. اما الان بازگشته است!

*هنوز که هنوز است پرونده ویلموتس باز است و غرامت سنگینی را باید فدراسیون فوتبال به این مربی بابت قراردادش پرداخت کند. من تعجب می‌کنم چطور مهدی تاج برگشته و در انتخابات ثبت‌نام می‌کند! قرار است کمیته اخلاق و کمیته بدوی صلاحیت او را تایید کنند؟! در شرایطی که همه می‌دانند تاج در زمان ریاستش در فدراسیون فوتبال چه مشکلاتی برای فوتبال رقم زد و حالا بدون اینکه در مورد اقدامات خود پاسخی بدهد به‌دنبال بازگشت است. پس اینجا مشخص می‌شود که کمیته بدوی و کمیته اخلاق دیگر چه کسانی هستند که صلاحیت او را تأیید می‌کنند. اگر فدراسیون فوتبال تشکیلات درست داشت، بازیکنان نباید دست به دامن کسی دیگری می‌شدند تا در مورد اسکوچیچ تصمیم‌گیری کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    چیزی که دیدیم رو باور میکنیم! یه تیم که به احتمال نود درصد حذف شده بود و به اعتقاد اکثر کارشناسان رسیدنش به جام جهانی قطر محال بود مربی به نام اسکوچیچ‌ همون تیمو جمع کرد به عنوان تیم اول به جام جهانی رسوند و حالا برای جانشینی فردی که جام جهانی قطر رو بهش مدیون هستیم دست و پا می‌زنیم. درود بر ما و افکارمون
    • ع م IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      اون کارشناسی که از حذف نود درصدی تیم ملی حرف میزد باید میدونست فقط روی کاغذ این داستان صدق میکرد. این شاهکار ساکوچیچ نبود. یا دست کم اسکوچیچ نقش خیلی موثری نداشت. به نظر من تیم ملی با هر مربی در اون برهه حساس با وحدت و سخت کوشی میتونست صعود کنه.
  • سهیل IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    مربی باید کسی باشه که ملی پوشا چیزی ازش یاد بگیرن اسکوچیچ چیزی برای یاد دادن به بازیکنا نداره سطح فنی بازیکنای ما از اسکوچیچ بالاتره واسه همین خطشو نمیخونن مطمئنا تا مهر ماه عوض میشه
    • مهدی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      مربی تیم ملی قرار نیست به بازیکن چیزی یاد بده. معمولا بازیکن باید داشته های تاکتیکی و تکنیکی خودش از باشگاهش رو به تیم ملی بیاره و سرمربی تیم ملی وظیفه هماهنگی داره. به تیم های ملی بزرگ دنیا نگاه کنید که بازیکنان ملی‌شون توی باشگاه‌هاشون زیر نظر مربیان بسیار بسیار معروف کار کردند، اما توی تیم ملی سرمربی تیم، در قواره های مربی باشگاهی نبود. اما بازیکنان حق تعیین تکلیف کردن یا حرف زدن درمورد مربی ملی شون رو نداشتند. مشکل اینه که اینجا بازیکن سالاری بیداد می کنه و بازیکن اسمش بازیکن ملیه، اما محلی هم رفتار نمی کنه
  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    کمیته فنی لطفااستعفادهید
  • ابرام US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    تیم ملی را فقط باید به «قندعلی» داد . مدیر تیم ملی هم با پیشنها د قندلی ٬جناب استا د «اقبالی» هستند .
  • مسی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    فردوسی پور هم برای جام جهانی باید حضور داشته باشه تا نقاط ضعف تیم ملی مشخص بشه با این فدراسیون وکادر فنی
  • کیروش یعنی پدر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    امیدوارم تاج در انتخابات در بیاد و کیروش رو برگردونه
  • gaber IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    حتما شما و همفکرانت بفکر عبور از انگلیس امریکا و ولز هستید و بگمان شما مربی خوب و درجه اول میتونه اینکار را بکند .ولی خیر هیچکس نمیتونه ارکان و اساس بهم ریخته مدیریت کلی در ایران را برطرف کنه حتی شما .چون ایرانی قرنهاست بدون زحمت دنبال منجی و ناجی میگرده و در اوهام و خیالات سیر میکنه .اقبالی عزیز بیه اسکوچیچ هم از سرمان زیاده و اگر او خودش میرفت فدراسیون شروع به ریپ زدن میکرد . اسکوچیچ اگر ایرانی بود میرفت و با صلوات و صدقه و دعا دوباره روی دست میاوردنش .منجی اساسا نبست مربیان خوب هستند نجات دهنده نیست .توقعات را بیاورید پایین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی