نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۳ |
۴
زیباترین گل پیش فصل را علیرضا بیرانوند خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند یکی از تماشایی‌ترین گل‌های پیش‌فصل را در دیدار پرسپولیس و نساجی خورد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید کاظمی تهران با تساوی ۳ بر۳ به پایان رسید. شاید به جرأت بتوان گفت زیباترین گل، بازی‌های دوستانه پیش فصل را ایوب کلانتری هافبک شوتزن و با تجربه تیم نساجی مازندران به ثمر رساند. نکته قابل ذکر آن که کلانتری این گل را به علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان زد.

در دقیقه ۵۸ این دیدار تدارکاتی، کلانتری در دایره میانه میدان و به صورت اتفاقی صاحب توپ شد. این هافبک شیرازی نیم نگاهی به دروازه پرسپولیس انداخت و متوجه شد، علیرضا بیرانوند کمی جلو آمده است. کلانتری به محض دیدن بیرانوند خارج از چارچوب، با هوشیاری و از فاصله ۴۵ متری دروازه پرسپولیس را هدف گرفت و زیباترین گل این بازی تدارکاتی و حتی کل دیدارهای دوستانه پیش فصل را به ثمر رساند.

البته کلانتری در دقیقه ۲۰ بازی با پرسپولیس نیز شوت سهمگینی از روی خط هجده قدم به سمت دروازه سرخپوشان نواخت که بیرانوند با یک سوپر سیو تماشایی آن را به کرنر فرستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    اسنب با کد تخفیفش لااقل 10 تومن میگرفت این مسیرو بره خخخخ
  • عزیز IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بازی دوستانه کیلویی چنده. گل گله. اون تو آنتورب بود کم مونده بود با گلهایی که می خوره آنتورب رو ببره دسته دو. مربی آنتورب باهوش بود سریع نیمکت نشینش کرد و تیمش رو نجات داد بعد هم قرضی فرستادنش بوایشتا . اونجا هم هیمن داستان تکرار شد. من موندم این مانکن رو چرا دوباره آوردن پرسپولیس. بابا در اصل حامد لک بیرانوند دوم بود نه بیرانوند حامد لک دوم . بیرانوند به لطف دفاع قوی پرسپولیس بود که دروازه اش بسته می ماند وگرنه اگر این فصل دروازه بان بود باید پشت حامد لک نماز می خواندیم. بیرانوند خیلی بدتر از حامد لکه . این دروازه بان اگر توپ از دفاع رد بشه گل های 200 درصدی می خوره. پرسپولیس با آوردن این دروازه بان گور خودش رو کند. والسلام
  • gaber IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بهترین دروازه بانی که با پا و هم دست فعلا در ایران وجود داره بیرانوند روی کرنرها و بیرون اومدنش بلحاظ بدنی بهتر از لک هست اصلا قیاس با لک اشتباهه .بیرانوند با خارج بیگانه بود و البته که دروازه بانهای خارجی بمراتب بهتر از دروازه بانهای ملی ما بودند و هستند .تاریخ فوتبال ایران تا کنون لژیونر دروازه بانی نداشته و نخواهیم داشت .گلر در ایران باعث ارامش دفاع میشه نه دفاع .پرسپولیسیها میترسیدن توپ به لک بدهند چون پاهایش نقطه ضعف او بود و نیز قواره کوتاه . فقط زیرکیهایش در برابر تیمهای اول و دوم جدول نمایان میشد و پرسپولیس گول پنالتی گرفتن علیپور توسط لک را خورد . پرحاشیه هم هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی